×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: مطالعات همکاران ما گویای آن است که در کشور‌های مختلف واگذاری مخابرات به این صورت بوده که کابل‌های زیرزمینی و ابزار‌هایی که زیر زمین قرار دارد و نمی‌توان برای دسترسی به آنها هر روز خیابان‌ها را کند در اختیار یک بخش خاص قرار نگرفته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: پیش از تغییر در شرکت پست، با زیان دهی زیادی روبرو بوده ایم؛ اما با تغییرات صورت گرفته این شرایط اصلاح شد، چرا که قرار نیست تمام ضرر‌ها از جیب مردم جبران شود.

به گزارش ایلنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم روز جهانی ارتباطات، در جمع خبرنگاران گفت: ما به دنبال اصلاح روند خصوصی سازی شرکت ها هستیم.

وی تاکید کرد: به دنبال این نیستیم که مخابرات به دولت بازگردانده شود.

واعظی افزود: خصوصی سازی شرکت ها را مد نظر قرار داده ایم، مطالعات همکاران ما گویای آن است که در کشور‌های مختلف واگذاری مخابرات به این صورت بوده که کابل‌های زیرزمینی و ابزار‌هایی که زیر زمین قرار دارد و نمی‌توان برای دسترسی به آنها هر روز خیابان‌ها را کند در اختیار یک بخش خاص قرار نگرفته است.

وی تاکید کرد: اکنون نیز نظر ما این است که اختیار این بخش‌ها نه برعهده دولت بلکه برعهده کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های مختلف فعال در این بخش قرار گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches