×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ورود سازمان بازرسی کل کشور برای حل مشکلات حوزه راه و بهداشت و درمان دامغان

مشکلات حوزه راه و شهرسازی و بحث بهداشت و درمان دامغان در گفت‌گوهای مردمی با معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان بازرسی کل کشور در سفر به این شهرستان مطرح و مقرر شد تا موضوعات توسط این سازمان بررسی شود.

به گزارش ایرنا، ذبیح الله خدائیان روز پنجشنبه در سفر به شهرستان دامغان در قالب سفر یکروزه مسوولان قوه قضائیه به استان سمنان، از نزدیک با مردم دیدار و گفت‌وگو کرد و محور گفت و گوها، مشکلات حوزه بهداشت و درمان، پزشکی قانونی، زندان، اداره ثبت اسناد و املاک و مرکز نگهداری خودرو بود که در دستور بررسی‌ قرار گرفت.

خدائیان در نشست با خبرنگاران دامغان به سوال خبرنگار ایرنا درخصوص چگونگی ورود دستگاه قضایی و بازرسی کشور به روند ساخت جاده در محور ارتباطی شمال به جنوب در محدوده دامغان، پاسخ داد و گفت: استانداردنبودن جاده، دوبانده کردن آن و طولانی شدن روند ساخت جاده توسط مسوولان حوزه قضایی دامغان به سازمان بازرسی کل کشور منتقل شد و در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches