×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ورود اپراتورهای جدید پستی به بازار

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت ملی پست از ورود قریب الوقوع اپراتورهای جدید پستی و تغییر رویکرد شرکت ملی پست از خدمات سنتی به الکترونیکی خبر داد.

به گزارش ایسنا، نشستی حسین مهری، معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست امروز به مناسبت فرارسیدن سالروز ملی شدن شرکت پست با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

مهری در ابتدا از حمایت‌های خبرنگاران از مجموعه پست و انتقادات و پیشنهادات این قشر قدردانی کرد و گفت: ۲۳ مرداد ماه ۹۶ مقارن است با نخستین سال روز ملی شدن شرکت پست جمهوری اسلامی ایران که این مهم پس از سال ها سهم این مجموعه را در دنیای ارتباطات ترسیم، حرکت بر مداری روشن را جهت ارائه خدمات پستی به هموطنان فراهم و انگیزه ای مضاعف را در مسیر خدمت رسانی ایجاد کرده است.

مدیر عامل شرکت ملی پست با اعلام رشد ۷ درصدی خدمات پستی، از ۱۹۱ میلیون محموله ارسالی در سال گذشته خبر داد که بیشترین این رشد مربوط به محموله های امانتی و بسته ای بوده است.

او در ادامه اهداف و برنامه های پست برای آینده را بیان کرد و گفت: استاندارسازی مکان و هوشمندسازی خدمات از برنامه های شرکت ملی پست برای ارائه خدمات پستی با کیفیت و ارزان در آینده است.   همچنین شرکت ملی پست برای ارائه خدمات به مناطق روستایی و دور افتاده که شرکت های خصوصی مایل به انجام آن نیستند آمادگی کامل دارد.

ورود قریب الوقوع اپراتورهای جدید پستی و لزوم تدوین قوانین حاکمیتی و فراهم سازی مقدمات اجرایی شدن، همکاری‌ها در زمینه ارائه خدمات پستی، تغییر رویکرد  شرکت ملی پست از خدمات سنتی به الکترونیکی بر اساس نیازهای روز جامعه و فناوریهای موجود و بر اساس رویکرد جهانی از جمله مواردی بود که مهری درباره آن‌ها صحبت کرد.

او درباره اپراتورهای خصوصی خدمات‌رسانی پستی در حوزه کسب و کارهای اینترنتی با بیان این که این اپراتورها رقیب شرکت ملی پست محسوب می‌شوند، گفت: طبیعی است این سامانه رقیب ما خواهد بود که ما برای رقابت با این اپراتورها باید کیفیت خدمات خود را افزایش و قیمت را کاهش دهیم. شرکت ملی پست در سال آینده خدمات پستی اپراتوری خود را گسترش خواهد داد که در آن صورت اپراتورهای خصوصی باید نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم قرار بود به مناسبت ایام روز خبرنگار از خبرنگاران تقدیر به عمل آید که این مراسم با بی نظمی هرچه تمام به پابان رسید! و در حالی که خبرنگاران در حال خروج از سالن نشست خبری بودند در صف طولانی مدتی در انتظار کادوی روابط عمومی بودند که با نزول شان خبرنگار همراه شد!

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches