×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
واگذاری ۵۵۲۰ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی در ۹ ماه گذشته

اقتصادتهران: اطلاعات سامانه مسکن مهر کل کشور نشان می دهد واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی از ۱۱۷ هزار دستگاه در اردیبهشت ماه به ۱۱۱ هزار و ۴۸۰ دستگاه کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه مسکن مهر کل کشور و مقایسه جدول‌ واحدهای فاقد متقاضی در ۲مقطع زمانی پایان اردیبهشت‌ ماه و نهم بهمن ماه امسال، در مدت ۹ ماهه گذشته برای پنج هزار و ۵۲۰ واحد، متقاضیان جدید ثبت نام کردند.

بر پایه این آمارها، هنوز ۶۰ هزار و ۷۱۲ واحد در شهرهای دارای بیش از ۲۵ هزار نفر، ۹ هزار و ۴۸۴ واحد در شهرهای دارای زیر ۲۵ هزار نفر و ۴۱ هزار و ۲۸۴ واحد در شهرهای جدید فاقد متقاضی است.

همچنین بر اساس اطلاعات این سامانه، شمار واحدهای فاقد متقاضی بر اساس نوع طرح‌ها نیز ۶۸ هزار و ۳۰۹ واحد با قرارداد سه ‌جانبه، ۲۷ هزار و ۳۱۵ واحد جزو طرح‌های تعاونی، ۱۵ هزار و ۴۶۶ واحد با قرارداد خود مالک و ۳۹۰ واحد در بافت فرسوده گزارش شده‌ است.

به گزارش ایرنا، از ۲ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۸۷۲ واحد مسکن مهر در کشور، یک میلیون و ۹۰۹ هزار و ۸۶۶ واحد تکمیل شده است. ازاین شمار بیش از ۸۰۰ هزار واحد آن در سه سال فعالیت دولت یازدهم پایان یافته و قرار است پرونده همه واحدهای مسکن مهر در کشور سال آینده بسته شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches