×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
واکنش رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نسبت به انتشار یک عکس

اقتصادتهران: رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نسبت به انتشار عکسی مبنی بر برخورد شرکت مخابرات با یکی از کارمندان معترض، واکنش نشان داد و گفت: تیمی برای بررسی این مشکل به اورمیه اعزام می‌شود تا موضوع را سریعا پیگیری کنند و مشکل مرتفع شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر قنبری با بیان این مطلب افزود: شرکت مخابرات ایران همواره باور دارد بخش بزرگی از توان ارتباطات کشور به سرمایه انسانی آن وابسته است و در جهت حفظ سطح اشتغال و حقوق کارکنان خود کوشیده است.

وی با بیان اینکه  مبنای سیاست‌ها و فعالیت‌های شرکت مخابرات ایران، توجه به  اعتبار و جایگاه نیروی انسانی  است اظهارداشت : تلاش می‌کنیم که این موضوع شفاف و مشخص شود تا تامین امنیت شغلی افراد تضمین شود.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اجرای حق وحقوق کارکنان بر اساس قانون، توسط شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت بنا به مسئولیت اجتماعی و تعهد سهامداران به شرایط قرارداد خصوصی‌سازی، سطح اشتغال را ثابت نگه داشته، از تعدیل نیروی انسانی خودداری کرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches