×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
واژگونی تانکر حامل بنزین و سرگردانی ۶۵۰ مسافر در جاده

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اسکان اضطراری ۶۵۰ مسافر در راه مانده در پی واژگونی تانکر حامل سوخت خبر داد.

حسین درخشان در تشریح جزئیات حادثه شب گذشته در محور بجنورد – جنگل گلستان، گفت:‌ در ساعت ۲۳ شب گذشته وقوع حادثه‌ای در محدوده رباط قربیل از طریق تماس اورژانس به امدادگران این سازمان اعلام شد.

وی با بیان اینکه با حضور امدادگران در محل حادثه مشخص شد که یک تانکر حامل بنزین واژگون شده است و سبب مسدود شدن محور فوق شده است، گفت: بلافاصله ۴۳ امدادگر در قالب ۱۴ تیم عملیاتی نسبت به ایمن سازی و اسکان افراد در راه مانده اقدام کردند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه امدادگران در مدت هشت ساعتی که محور مسدود شده بود نسبت به اسکان ۶۵۰ نفر در مساجد اقدام کردند، گفت: در راه ماندگان در مساجد شهرهای بجنورد، مانه و سملقان اسکان داده شدند و پس از بازگشایی مجدد محور به راه خود ادامه دادند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches