×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
وام دهی بانک سپه ۲۴ درصد رشد کرد

مدیرعامل بانک سپه گفت: مانده تسهیلات اعطایی بانک سپه در پایان سال مالی ۹۲ نزدیک به ۲۳.۹ درصد رشد داشته است.

سیدکامل تقوی نژاد با اعلام اینکه بانک سپه در سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت رشد ۲۲٫۵ درصدی داشته است افزود : بانک سپه در سپرده سرمایه گذاری بلند مدت در سال ۹۲ بالغ بر ۲۰٫۳ درصد رشد را نسبت به سال ۹۱ تجربه کرده است.

به گفته وی مانده سپرده ها در پایان سال مالی ۹۱ بالغ بر ۲۸۵هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال بوده که در پایان سال ۹۲ به بیش از ۳۲۳هزار و ۴۲۸ میلیارد ریال رسیده که بیانگر رشد ۱۳٫۳ درصدی است.

مدیرعامل بانک سپه اظهارداشت: ۶۰ درصد تولید ناخالص ملی با سرمایه گذاری بانکها محقق شده است و همواره بانکها از ارکان پشیبرد فعالیتهای اقتصادی در کشور بوده و هستند.

وی با بیان اینکه همه کاستی ها و نارسایی های اقتصادی به نوعی به بانک ها نسبت داده می شود گفت: در حال حاضر نقش بانک ها آنگونه که در اقتصاد مشهود است در جامعه به خوبی مطرح نمی شود.

تقوی نژاد با بیان اینکه بانک سپه در سال گذشته عملکرد قابل قبولی از خودنشان داده است گفت: این بانک علاوه بر تحقق اهداف تعیین شده توانسته رشد قابل قبولی در سودآوری داشته باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches