×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
واردات ۳۹۰ میلیون دلار گوشت قرمز در ۸ماهه۹۶

اقتصادتهران: وزیر اسبق کشاورزی با بیان اینکه در هشت ماه سال گذشته ۳۹۰ میلیون دلار گوشت قرمز وارد کشور شد، گفت: ایران از بزرگترین واردکنندگان گوشت است در حالی که رتبه چهارم جمعیت دام سبک دنیا را دارد.

به گزارش مهر، محمدرضا اسکندری در نشستی خبری با بیان اینکه هنوز علم و دانش کشاورزی به مزارع ایرانی وارد نشده است، گفت: اگر این کار صورت بگیرد، آنگاه می‌توانیم اعلام کنیم از تولید داخلی حمایت کرده‌ایم.

 مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر (زیرمجموعه بنیاد شهید) تصریح کرد: حرف ما این است که اگر کشاورزان پول محصولاتشان را به موقع دریافت کنند مشکلاتشان برطرف می‌شود و رضایتمندی هم در سطح کشور گسترش می‌یابد و این، نخستین گام در راه حمایت از تولید داخلی است.

 وی افزود: زمانی که وزارت کشاورزی را تحویل دادم، گوشت قرمز در قصابی‌ها کیلویی ۷ هزار تومان فروخته می‌شد طی ۸ سال شاهد افزایش هفت برابری آن بوده‌ایم؛ در این بین افرادی هستند که سود می‌برند و قیمت‌ها را فراتر از هزینه‌های واقعی صورت گرفته افزایش می‌دهند.

 اسکندری با بیان اینکه در گروه کشاورزی سازمان اقتصادی کوثر، جلوی افزایش قیمت بی رویه گرفته شده است گفت: هیچ وقت به دنبال این نبوده‌ایم که با توجه به نوسانات بازار، قیمت‌ها را افزایش دهیم.

 وزیر اسبق کشاورزی با اشاره به واردات گوشت قرمز در هشت ماهه نخست سال ۱۳۹۶ خاطرنشان کرد: طی این مدت ۳۹۰ میلیون دلار گوشت قرمز وارد کشور شده که معادل ریالی آن ۱۶۰۰ میلیارد تومان است و البته پیش‌بینی برای کل سال ۹۶ حدود ۲ هزار میلیارد تومان بوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches