×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
واردات نفت کره جنوبی از ایران افزایش یافت

واردات نفت خام کره جنوبی از ایران در ماه دسامبر ٢٠١٣ در مقایسه با ماه پیش از آن بیش از چهار درصد افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی، شرکت ملی نفت کره اعلام کرد: واردات نفت خام کره جنوبی در ماه دسامبر ٢٠١٣ با ۴,٧ درصد رشد به مجموع چهار میلیون و ٣۶ هزار بشکه رسید، در حالی که این مقدار در ماه نوامبر سه میلیون و ٨۵٣ هزار بشکه بود.

خبرگزاری پلاتس از سئول گزارش می دهد؛ واردات نفت خام کره جنوبی از ایران در دسامبر ٢٠١٣ نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ٢٩,۴ درصد افت نشان می دهد، این کشور آسیایی در دسامبر ٢٠١٢ در مجموع پنج میلیون و ٧٢۴ هزار بشکه نفت از تهران خریداری کرده بود.

کره جنوبی در کل سال ٢٠١٣ میلادی، ۴٨ میلیون و ٢١٠ هزار بشکه نفت خام از ایران وارد کرد، در حالی که این مقدار در مقایسه با رقم ۵۶ میلیون و ١۵٠ هزار بشکه در سال ٢٠١٢، ١۴,١ درصد افت نشان می دهد.

بر اساس گزارش شرکت ملی نفت کره، مجموع واردات نفت خام کره جنوبی در ماه دسامبر با ۶,٩ درصد افت نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ٧۴ میلیون و ١٩٠ هزار بشکه معادل روزانه دو میلیون و ٣٩٠ هزار بشکه رسید. کره جنوبی در نوامبر سال ٢٠١٣ میلادی در مجموع ٧۵ میلیون و ٨١٠ هزار بشکه نفت خام وارد کرده بود.

واردات این کشور آسیایی در کل سال ٢٠١٣ به مجموع ٩١۵ میلیون و ٨٠ هزار بشکه (روزانه دو میلیون و ۵١٠ هزار بشکه) رسید که این مقدار در مقایسه با رقم ٩٧۴ میلیون و ٢٩٠ هزار بشکه در سال ٢٠١٢، ٣,۴ درصد افت نشان می دهد.

کره جنوبی در سال ٢٠١٣ میلادی در مجموع ٨٢۶ میلیون و ٨۴٠ هزار بشکه (روزانه دو میلیون و ٢٧٠ هزار بشکه) نفت خام مصرف کرده است که در مقایسه با رقم ٨٢٧ میلیون و ۶٨٠ هزار بشکه سال ٢٠١٢، ٠,١ درصد افت نشان می دهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches