×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

معاون مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش با تکذیب واردات بنزین چینی به کشور گفت: واردات اکتان افزا برای ارتقای کیفیت بنزین با توجه به میزان تولید داخلی در حال حاضر متوقف شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش، شاهرخ خسروانی با بیان اینکه، در زمینه تولید اکتان افزا به خودکفایی رسیده ایم اظهار داشت: در حال حاضر اکتان افزای مورد نیاز کشور به اندازه کافی تولید می شود و به همین دلیل واردات اکتان افزا آن هم از نوع MMT به کشور موضوعیت ندارد.

وی افزود: محموله ای که تحت عنوان ˈبنزین چینیˈ ورود آن به کشور توسط برخی رسانه ها خبری شد، اصلا بنزین نبوده بلکه اکتان افزا برای ارتقای کیفیت بنزین بود که شرکت پالایش نفت شیراز به عنوان یک شرکت خصوصی صرفا یک محموله محدود را در سال گذشته با توجه به نیازهای احتمالی وارد کرده که مورد استفاده قرار نگرفته است.

معاون مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش همچنین ضمن تکذیب واردات بنزین چینی به کشور گفت: واردات اکتان افزا برای ارتقای کیفیت بنزین با توجه به میزان تولید داخلی در حال حاضر متوقف شده است.

خسروانی با تأکید بر این که، محموله اکتان افزای مورد نظر دارای مجوز قانونی از مجاری رسمی بوده و دارای مشخصات مطابق استانداردهای مورد نظر بوده و بر خلاف آن چه که منتشر شده است، حجم اکتان افزای وارد شده بسیار کمتر از مقادیر اعلام شده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches