×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
هیچ دستگاهی با عنوان کاهنده مصرف برق مورد تایید ما نیست

هیچ دستگاهی با عملکرد کاهش مصرف برق گواهی لازم را دریافت نکرده و اخبار منتشر شده در این خصوص کاملا بی پایه است.

به گزارش شرکت توانیر، با توجه به مشاهده مجدد تبلیغات برخی افراد و شرکت ها و ادعا در خصوص ساخت و عرضه دستگاه های موثر در کاهش مصرف برق، به اطلاع مشترکان می رساند، شرکت توانیر به هیچ عنوان ساخت و ارائه مجوز این گونه دستگاه ها را تایید نکرده و نسبت به عملکرد آن صحه نگذاشته است.

بار دیگر تاکید می گردد که هیچ دستگاهی با عملکرد کاهش مصرف برق گواهی لازم را دریافت نکرده و اخبار منتشر شده در این خصوص کاملا بی پایه است.

شایان ذکر است که اخذ بهای برق مصرفی مشترکان براساس توان اکتیو صورت می گیرد ومشترکان خانگی به هیچ عنوان مبلغی را به عنوان توان راکتیو پرداخت نمی کنند. از این رو تبلیغات افراد وشرکت هایی که مدعی ساخت دستگاهی به منظورکاهش مصرف وهزینه برق مصرفی مشترکان می شود، بی پایه واساس بوده ومصداق بارزفریب مشترکان برق تلقی میشود.

از این رو ضروری است مشترکان از خرید و استفاده اینگونه دستگاه ها به دلیل آسیب رساندن احتمالی به تجهیزات برقی خودداری نمایند.

ضمناً با توجه به”ماده یک قانون تشدید مجازات و مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری” اقدام فروشندگان دستگاه های موصوف که با تظاهر به مورد حمایت واقع شدن از سوی دولت و دارا بودن مجوز، مبادرت به فریب مشترکان و اخذ وجوهی از آنها نموده اند، مصداق کلاهبرداری بوده و قابل تعقیب از سوی مشترکان زیان دیده در مراجع ذیصلاح قضایی است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches