×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
هوای تهران از فردا (یکشنبه) خنک‌تر می‌شود

 

اقتصادتهران: یک کارشناس هواشناسی گفت: از روز یکشنبه از گرمای هوا کاسته خواهد شد.

محمد اصغری با اعلام اینکه شدت افزایش دما در روزهای اخیر آنچنان نبوده که رکوردی را ثبت کند افزود: آنچه مایه نگرانی شده تداوم روزهای گرم است که این تداوم نیز به طور میانگین از روز یکشنبه شکسته خواهد شد.

 وی با بیان اینکه هسته اصلی هوای گرم بر روی ایلام و خوزستان قراردارد گفت: پیش بینی می شود از روز یکشنبه با شمالی شدن جریانات هوا ،ابتدا در سواحل دریای خزر و سپس در سایر نقاط کشور به مرور از شدت گرما کاسته شود.

اصغری با بیان اینکه این کاهش دما با پدیده طوفان گردو غبار در زابل، شمال سیستان و بلوچستان و نهبندان در خراسان جنوبی همراه خواهد بود گفت: بااین حال جریان هوا ازدریا به خشکی در سواحل دریای عمان باعث خواهد شد تا این مناطق برخلاف تصور هوای نسبتا خنکی را تجربه کنند و احتمال می رود با افزایش ابر در ساعات بعد از ظهر شاهد پدیده رگبار و رعد وبرق به ویژه در ارتفاعات باشیم.

کارشناس هواشناسی برای مناطق شمال شرق کشور همچون خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان نیز وقوع رگبارهای سیل آسا را پیش بینی کرد و افزود: همچنان توصیه می شود ساکنان این مناطق از تردد و اسکان در کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

 اصغری با اعلام اینکه در دیگر مناطق کشور جوی پایدار و آسمانی کاملا صاف و آفتابی تنها پدیده غالب خواهد بود افزود: از روز یکشنبه بعد ازظهر با رخنه موجی جدید، از سمت شمال غرب انتظار بارندگی خواهیم داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches