×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
هم افزایی برای اجرای برنامه‌های طرح «استقبال از ماه مهر ۹۴»

اقتصادتهران: در راستای اجرای مصوبه شورای شهر نخستین نشست شورای سیاستگذاری استقبال از ماه مهر سال ۹۴ به ریاست حجت الاسلام والمسلمین امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و با تاکید بر همکاری و هم افزایی متولیان در اجرای موفق برنامه های سال تحصیلی جدید ویژه دانش آموزان و دانشجویان پایتخت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در راستای اجرای مصوبه سیصد و شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر با عنوان “استقبال از مهر قلم” و به منظور خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، شهرداری تهران درسال جاری برگزاری نخستین جلسه ستاد استقبال از مهر قلم ” باز باران” در سالن اجتماعات ساختمان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اقدام کرد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین ناصحی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی وزارت علوم، سردار حسینی فرمانده پلیس راهور، مدیر کل آموزش های شهروندی و نمایندگانی از آموزش و پرورش، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و … حضور داشتند.

حجت الاسلام امرودی: برنامه های فرهنگی- اجتماعی و ورزشی تفریحی برای آغاز سال تحصیلی ۹۴ پیش بینی شده است

طی این نشست حجت الاسلام والمسلمین امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به مصوبه شورای شهر در خصوص گفت: در طرح استقبال از مهر برنامه های امور فرهنگی و اجتماعی، روان سازی و ایمن سازی ترافیک سطح شهر و کاهش بار ترافیکی ناشی از ترددهای مهرماه، تامین امکانات بهداشتی در مراکز تحصیلی و آموزشی، اقدامات عمرانی خدماتی، زیباسازی و ورزشی ویژه آغاز سال تحصیلی جدید در سطح پایتخت به اجرا در می آید.

وی وظایف معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در طرح استقبال از مهر را در دو زمینه فرهنگی- اجتماعی و ورزشی -تفریحی برشمرد و افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران ما باید اقداماتی چون هماهنگی و همکاری در برگزاری جشن مهر در مراکز تحصیلی و آموزشی، همکاری در ترویج کتابخانه های مراکز آموزشی، همکاری در تجهیز، بهسازی و زیباسازی نمازخانه های مراکز آموزشی، ارائه برنامه های آموزشی و ترویجی با رویکرد آگاهی به حقوق و تکالیف شهروندی و همکاری در کاهش آسیب های اجتماعی مراکز تحصیلی و آموزشی انجام دهیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: همچنین تهیه و تامین امکانات و تجهیزات ورزشی جهت مراکز تحصیلی و آموزشی، همکاری در برگزاری مسابقات و جشنواره های ورزشی و همکاری با آموزش و پرورش در توسعه ورزش همگانی بر عهده ما گذاشته شده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches