×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
همکاری‌ فولاد مبارکه با مراکز دانشگاهی در حوزه فناوری و نوآوری‌های جدید

اقتصادتهران: محمد یاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه از مراکز فناور، آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) بازدید کرد و در این بازدید از همکاری‌ گسترده‌ فولاد مبارکه با مراکز دانشگاهی، علمی و پژوهشگاه‌ها در حوزه فناوری و نوآوری‌های جدید خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از ایراسین، محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، یحیی پالیزدار، مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه، محمد ناظمی هرندی معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه و جمعی دیگر از مسئولان فولاد مبارکه از مراکز فناور، آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) بازدید کردند.

محمدیاسر طیب نیا با بیان اینکه فولاد مبارکه در رویکرد جدید خود همکاری‌های گسترده‌ای را با مراکز دانشگاهی، علمی و پژوهشگاه‌ها در حوزه فناوری و نوآوری‌های جدید تعریف کرده است، اظهار داشت: از این رو برای تحقق اهداف خود تفاهم‌نامه‌هایی را با مراکز علمی و دانشگاه‌های مختلف برای استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی منعقد کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در این بین دانشگاه آزاد نیز ظرفیت‌های خوبی در مباحث علمی و آزمایشگاهی دارد و به دنبال آن همکاری‌های خوبی را در دستور کار داریم، افزود: بر این اساس امروز برای بررسی همه ظرفیت‌های موجود بازدیدی از آزمایشگاه‌ها و مراکز فناور و تحقیقاتی داشته‌ایم.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches