×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
همکاری پستی تهران، مسکو و باکو به‌زودی نهایی می‌شود

اقتصادتهران: وزیر ارتباطات و فناوری های نوین جمهوری آذربایجان از احتمال نهایی شدن قرارداد همکاری سه جانبه پستی میان ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان در آینده نزدیک خبر داد.

«رامین قلی زاده» دیروز (دوشنبه) در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در تهران افزود: یک کارگروه برای پیگیری این قرارداد تشکیل می شود.

قلی زاده گفت: کارهای زیادی برای پیگیری وجود دارد؛ از این رو،این کارگروه را برای پیگیری هرچه زودتر کارها تشکیل می دهیم تا در بخش های مربوط به فضا و فناوری، طرح ها را با سرعت پیش ببرد.

وزیر ارتباطات و فناوری‌های نوین جمهوری آذربایجان ادامه داد: این کمیته از هفته آینده کار خود را آغاز می‌کند.

به گفته وی، این قرارداد به افزایش مبادلات تجاری سه کشور منجر می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری های نوین آذربایجان تاکید کرد روابط دو کشور به سرعت در حال گسترش است و ادامه داد: روابط بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به سرعت رو به گسترش گذاشته است و وزیران مربوط کارهای مورد علاقه را با جدیت دنبال می کنند.

به گزارش ایرنا، صبح امروز وزیر ارتباطات و فناوری‌های نوین جمهوری آذربایجان در صدر یک هیات اقتصادی وارد تهران شد.

رییس جمهوری اسلامی ایران هفدهم مردادماه امسال سفری دوروزه به آذربایجان داشت. وی در این سفر افزون بر دیدار رسمی دوجانبه با رییس جمهوری آذربایجان، در نشست سه جانبه ایران، روسیه، آذربایجان شرکت کرد.

در این نشست زمینه‌های لازم به منظور توسعه روابط و همکاری های سه کشور در سطح منطقه ای به بحث گذاشته شد.

پارسال نیز رییس جمهوری آذربایجان در صدر یک هیات بلندپایه اقتصادی به تهران سفر کرد.

حجم مبادلات تجاری تهران و باکو در بخش غیرنفتی به ۵٠٠ میلیون دلار می رسد اما در مجموع، حجم مبادلات تجاری دو طرف در بخش نفتی و غیرنفتی بیش از یک میلیارد دلار است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches