×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
همکاری شرکت های بین المللی با شرکت های ایرانی در حوزه لوازم خانگی

اقتصادتهران: بعد از گسترش همکاری های بین المللی در برخی زمینه ها مانند خرید هواپیمای نو و صنعت خودرو، با امضای قرارداد گروه صنعتی بوتان و شرکت بوش آلمان پای لوازم خانگی نیز به همکاری های بین المللی بعد از برجام باز شد.

بیش از ۱۳ ماه از آغاز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و توافق بین المللی ایران و کشورهای گروه ۱+۵ می گذرد؛ در این مدت، اگرچه هنوز برخی انتظارات به طور کامل برآورده نشده است، اما در زمینه هایی مانند صادرات نفت، خرید هواپیمای نو و همکاری های خودرویی، نتایج خود را نشان داده است.

امروز به این فهرست می توان همکاری ها در زمینه تولید لوازم خانگی را نیز افزود؛ صنعتی که به شدت نیازمند بروز شدن و فناوری های نوین است تا بتواند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

در نخستین روزهای اسفندماه، گروه صنعتی بوتان با شرکت بوش آلمان قرارداد همکاری امضا کرد؛ قراردادی که بر مبنای آن برخی محصولات شرکت بوش در ایران تولید و به بازار عرضه می شود.

شاهین خلیلی رئیس هیات مدیره گروه صنعتی بوتان در آیینی که به مناسبت امضای این قرارداد همکاری، در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد، به سابقه حضور شرکت بوش آلمان در ایران پرداخت و گفت: این شرکت ۹۳ سال پیش نخستین دفتر فروش خود را در ایران تاسیس کرد و در سال ۱۳۵۸ با امضای یادداشت تفاهمی با شرکت دیزل الکتریک ایران، همکاری خود را با شرکت های ایرانی گسترش داد.

وی اضافه کرد: این شرکت آلمانی در سال ۱۹۷۱ میلادی با یک شرکت ایرانی در تولید قطعات خودرو (شمع) کار خود را از حوزه لوازم خانگی به حوزه قطعه سازی خودرو گسترش داد.

به گزارش ایرنا، شرکت بوش آلمان ۱۳۱ سال پیش توسط روبرت بوش آغاز بکار کرد و اکنون با ۳۹۰ هزار نفر پرسنل، سالانه ۷۰ میلیارد یورو محصول خود را به ۱۵۰ کشور جهان صادر می کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches