×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
همکاری بیمه معلم با اتیه سازان

مدیرعامل و جمعی از مدیران موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از غرفه خبرگزاری فارس در هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه بازدید کردند.

غندالی مدیرعامل این موسسه در این دیدار با اشاره به اینکه در پایان سال گذشته ۹۵۰ میلیارد سود بین اعضای خود را به طور صددرصدی توزیع کرد، گفت: با این واریز، سرمایه اعضای صندوق که معلمان و فرهنگیان هستند، به ده برابر افزایش یافت.

فرهنگیان نیوز – تدبیر- فرج الهی مدیرعامل لیزینگ فرهنگیان هم با تشریح برخی از اقدامات این شرکت گفت: در سال مالی اخیر حدود ۲۰ هزار خودرو با سود ۱۵ درصد واقعی به اعضا تحویل شد.

وی با بیان خبر جدیدی در راستای خدمت رسانی به فرهنگیان گفت، جدیدترین و مجهزترین مدل دستگاه سنگ شکن با سرمایه صندوق ذخیره خریداری و تحویل بیمارستان شهید باهنر شد.

وی اضافه کرد: با ارائه این خدمت فرهنگیان میتوانند از این خدمت به صورت رایگان استفاده کنند.

محمدابراهیم تحسیری مدیرعامل بیمه معلم از شرکتهای زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان هم در این بازدید با اشاره افزایش سرمایه این شرکت در ماههای اخیر گفت: سرمایه‌گذاری شرکت طبق ضوابط شورای عالی بیمه انجام می شود.

تحسیری ادامه داد: بیشترین سود شرکتهای بیمه از محل سرمایه گذاری انها حاصل می شود چون میزان سود عملیاتی قابل توجه نیست.

وی در مورد قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ گفت: قرار است در ایفای تعدات بیمه آتیه سازان به فرهنگیان در این قرارداد به این شرکت کمک کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس ،تحسیری در مورد فعالیت بیمه معلم در بیمه های دریایی و نفتکش ها گفت: سه ماه پیش دادگاه اروپا برای لغو تحریم علیه این شرکت تشکیل شد و دفاع خوبی در این جلسه انجام شد و رای دادگاه تا ۲ ماه آینده اعلام میشود؛ به نظر میرسد رای دادگاه به لغو تحریم این شرکت منجر شود.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches