×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
همکاری ایران با افغانستان برای ساماندهی مهاجران فاقد مدرک

اقتصادتهران: فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس ایران آمادگی دارد با همکاری دولت افغانستان همه مهاجران فاقد مدرک را ساماندهی کند و تا هر زمانی که آنها در کشور ما حضور دارند بتوانند به راحتی زندگی کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری روز دوشنبه در دیدار با سپهبد «طارق شاه بهرامی» وزیر دفاع افغانستان افزود: یکی از معضلاتی که با آن روبه رو هستیم اتباع غیرمجازی هستند که طبق توافقات انجام شده تحویل مقامات افغانستانی در مرز می شوند، ولی متأسفانه بعضا مشاهده می شود که این افراد دوباره از مرزهای غیرمجاز وارد خاک ایران می شوند و نیاز است تا در این زمینه همکاری لازم انجام گیرد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه به مردم افغانستان علاقه مند هستیم، گفت: در مجموعه های انتظامی و محاکم قضایی هیچ تفاوتی میان ایرانی و افغانستانی وجود ندارد و قانون برای همه به صورت یکسان اجرا می شود.

وی با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر ثبت نام دانش آموزان افغانستانی در مدارس ایران، گفت: این دستور نشان از دوستی و همبستگی میان دو ملت و دولت ایران و افغانستان است.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر تقویت مرزهای ایران و افغانستان، گفت: باید با تقویت مرزهای خود و تبادل اطلاعات در زمینه قاچاق مواد مخدر، جرایم سازمان یافته و گروه های تروریستی برنامه ریزی های ویژه ای انجام شود.

سردار اشتری به نقش تاثیرگذار امنیت این کشور بر ایران و مرزهای دو کشور اشاره کرد و اظهارداشت: قطعا تقویت مرزهای دو کشور در ارتقاء امنیت ایران و افغانستان موثر بوده و همه بر این امر واقفیم که امنیت افغانستان، امنیت ایران محسوب می شود و بالعکس.

این مقام عالی انتظامی کشور افزود: وجه مشترک مردم ایران و افغانستان این است که هر دو از آمریکا ضربه خوردند و به این نتیجه رسیده ایم که باید مشکلات کشورمان را خودمان حل کنیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه از زمان حضور آمریکایی ها در افغانستان کشت خشخاش در این کشور افزایش یافته است، گفت: باید با تقویت مرزهای خود و تبادل اطلاعات در زمینه قاچاق مواد مخدر، جرایم سازمان یافته و گروه های تروریستی برنامه ریزی های ویژه ای انجام شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches