×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
همکاری‌های آموزشی بین دو کشور ایران و عراق

اقتصادتهران: معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش از توافق ۸ بندی همکاری‌های آموزشی بین دو کشور ایران و عراق خبر داد.

به گزارش ایسنا، رضوان حکیم زاده به دنبال نشست مشترک آموزشی با طرف عراقی اظهارکرد: با توجه به اهمیت روابط فرهنگی و علمی با عراق، مذاکرات فشرده ای را انجام دادیم تا ارتباطات دو ملت از طریق همکاری ها در قالب یک تفاهم نامه جدید ماندگار شود و تعمیق یابد.

معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش با بیان اینکه در این نشست ضمن تشریح توانمندی های آموزشی کشورمان، آمادگی خود را برای انتقال تجربیات به نظام آموزشی عراق اعلام کردیم، گفت: در این نشست در ۸ بند توافق هایی انجام شد که در قالب یک صورت جلسه آن را امضاء می کنیم و این توافقات مبنای یادداشت تفاهم جدیدی خواهد شد که وزیران آموزش و پرورش دو کشور در آینده امضاء خواهند کرد.

وی این توافقات را شامل همکاری در بخش آموزش فنی و حرفه ای، آموزش معلمین، آموزش عشایری، برگزاری نمایشگاه ها، تامین تجهیزات آموزشی و نیز چاپ و تدوین کتب درسی، برگزاری جشنواره های فیلم های آموزشی و تربیتی و دوره های آموزشی برای معلمین و مربیان عراقی دانست.

حکیم زاده اضافه‌کرد: این نشست برضرورت اصلاح محتوای برخی کتب درسی، با هدف تحکیم روابط دوستانه و صمیمی دو ملت تاکید کردیم و قرار شد فعالیت های مشترک علمی میان دو کشور در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش، اشاره کرد: طرف عراقی در خصوص توسعه روابط آموزشی، به ویژه در حوزه آموزش فنی و حرفه ای و آموزش عشایری، تمایل زیادی از خود نشان داد و ما نیز برای انتقال تجربیات کشورمان به عراق، در همه زمینه ها اعلام آمادگی کردیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches