×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
هموطنان از سفر به مناطق سیلابی پرهیز کنند

اقتصادتهران: جمعیت هلال احمر در اطلاعیه ای از هموطنان خواست با توجه به سیلابی شدن مسیل ها در مناطق غربی و جنوب کشور از سفر به این مناطق تا عادی شدن اوضاع پرهیز کنند.

جمعیت هلال احمر با توجه به هشدار هواشناسی در خصوص شکل گیری سامانه بارشی جدید در غرب و جنوب کشور و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها، در اطلاعیه ای، مهمترین نکات و توصیه های ایمنی لازم در شرایط جوی ناپایدار را اعلام کرد.

اطلاعیه شماره ۴ هلال احمر در پی شکل گیری سامانه جدید و قوی بارشی/ ۱۰ توصیه مهم هلال احمر برای مسافران و ساکنان غرب و جنوب کشور

در ادامه آمده است: «با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر اینکه سامانه بارشی در غرب و جنوب کشور در حال شکل گیری است و طی روز های دوشنبه و سه شنبه ضمن تقویت، به مناطق مرکزی و شمال شرق کشور نیز کشیده خواهد شد از ساکنان این مناطق و همچنین مسافران نوروزی که قصد سفر به این مناطق را دارند، خواهشمندیم موارد زیر را جدی گرفته و رعایت کنند:

در ادامه آمده است: ساکنان این مناطق حتی المقدور در خانه بمانند و در صورت اعلام هشدار توسط دستگاه های ذیربط محل سکونت خود را به سمت مکان های اسکان موقت هلال احمر (در ورزشگاهها، مدارس و…) ترک و در این خصوص با دستگاه های امدادرسان همکاری کنند.

براساس گزارش هلال احمر، با توجه به روستایی بودن و رونق دامداری در مناطق غرب و جنوب کشور، خواهشمندیم از خارج کردن و یا عبور دادن حیوانات اهلی از عرض رودخانه‌ها و مناطق پست و سیل خیز در زمان بارش شدید باران بپرهیزید. مسافرین نوروزی از چادر زدن در فضاهای باز پرهیز کنند و در صورت لزوم به مکان های سرپوشیده عمومی مراجعه کنند.

در ادامه آمده است: به دلیل مواج بودن خلیج فارس لازم است طی روزهای آینده از سفرهای دریایی و اتراق در کنار سواحل حتی المقدور پرهیز شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches