×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
همه‌ دستگاه‌ها موظف به اجرای «سند ملی بیماران نادر» هستند

اقتصادتهران: رییس جمهور با تاکید بر این که آحاد ملت و دولت مردمی درد بیماران را درد خود می‌دانند، تصریح کرد: همه‌ دستگاه‌ها موظف به اجرا کردن «سند ملی بیماران نادر» هستند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی به مناسبت بزرگداشت روز ملی حمایت از بیماران نادر ایران تصریح کرد: هشتم اسفند ماه، «روز حمایت ملی از بیماران نادر ایران» نام‌گذاری شده است. امیدوارم با ثبت این روز در تقویم کشور، امسال برای جامعه‌ی بیماران نادر، سالی متفاوت گردد و توجه ویژه‌ عموم مردم، رسانه‌ها و دستگاه‌های مسوول به بهانه‌ این روز ملی، نویدبخش روزهای بهتر برای بیماران و مستوجب تقویت سرمایه‌ی اجتماعی کشور باشد.

رئیسی افزود: ملال و رنج بیماری، استواری بیمار و استحکام خانه و خانواده‌ او را سست می‌کند؛ مگر اینکه همدلی و همیاری مردم، همراه او باشد و بتواند پس از خدای بی‌نیاز به جامعه‌ای که هرگز دست گرفتار را رها نمی‌کند از نظر معنوی و مادی تکیه کند.

رییس جمهور در این پیام اظهار داشت: هشتم اسفند ماه، «روز حمایت ملی از بیماران نادر ایران» نام‌گذاری شده است. امیدوارم با ثبت این روز در تقویم کشور، امسال برای جامعه‌ بیماران نادر، سالی متفاوت شود و توجه ویژه‌ عموم مردم، رسانه‌ها و دستگاه‌های مسئول به بهانه‌ این روز ملی، نویدبخش روزهای بهتر برای بیماران و مستوجب تقویت سرمایه‌ اجتماعی کشور باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches