×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
همفکری سامسونگ با جوانان برای ترویج فرهنگ کارآفرینی

اقتصادتهران: جوانان معمولاً به دلیل ترس از شکست و ناکامی و همچنین نداشتن پشتوانه مالی و تجربی، کار مستقلی را شروع نمی‌کنند. محققان بر این باورند مهم‌ترین دلیل این ترس شاید این باشد که جوانان امروز الگوی مناسبی از کارآفرینان جوان گذشته ندارند.

استارتاپ ویکند جوانان تهران برای نخستین بار، در روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریورماه در دبیرستان البرز تهران، با همکاری شرکت سامسونگ برگزار می‌شود. استارتاپ ویکند یک رویدادی کارآفرینی است که در آن شرکت‌کننده‌ها تیم تشکیل می‌دهند و سعی می‌ کنند ایده‌های خود را به کسب ‌و کار تبدیل کنند. در پایان نیز هر تیمی که‌ محصول اولیه ارائه می‌دهد و در نهایت کار تیم‌ها داوری می‌شود. این رویداد تا کنون بیش از ۳۴ بار در شهرهای مختلف کشور برگزار شده است.

استارتاپ ویکند جوانان تهران، رویدادی است که با محوریت حضور جوانان برگزار خواهد شد. این رویداد در ادامه «طرح صددرصد»، برگزار می‌شود که مرکز شتابدهی نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به‌منظور گسترش فرهنگ کارآفرینی در بین جوانان، در نظر گرفته است.براساس این طرح در سه سال، صد استارتاپ ویکند با حضور نزدیک به ده هزار نفر برگزار می‌شود که صد کارآفرین موفق در طول این مسیر شناسایی و توانمند می‌شود. نکته جالب‌توجه این است که تعداد قابل‌توجهی از شرکت‌کنندگان، دانش آموزان کمتر از۱۸ سال هستند که نشان می‌دهد چنین رویدادهایی ازنظر جذب جوان‌ترها به حوزه کارآفرینی موفق عمل کرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches