×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
همراهی وزارت نیرو با بخش خصوصی در رفع مشکلات صادرات خدمات فنی مهندسی و کالای برق

اقتصادتهران: قائم مقام وزیر نیرو در امور بین الملل و پشتیبانی صنایع آب و برق، از همراهی وزارت نیرو با بخش خصوصی در رفع مشکلات صادرات خدمات مهندسی و کالای برق کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا، «علیرضا دائمی» در جلسه ای که صبح امروز در محل وزارت نیرو برگزار شد، با اشاره به مهم‌ترین محورهای عملکردی وزارت نیرو گفت: نخستین و مهم‌ترین مساله این است که بتوانیم تعامل خود را با کشورهای همسایه ارتقا دهیم، چرا که ارتقای روابط با کشورهای همسایه می‌تواند منجر به توسعه صادرات کالا و خدمات فنی و مهندسی شود.

وی با بیان اینکه با توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی میزان اشتغال و تولید نیز افزایش می‌یابد، افزود: لازم است به مساله‌ صادرات و توسعه بازارهای جدید توجه بیشتری شود.

دائمی با اشاره به بالاتر بودن ظرفیت های فنی و اجرایی صنعت برق کشور نسبت به کشورهای همسایه بیان کرد: بر اساس سند اقتصاد مقاومتی، هم اکنون صادرات برق به کشورهای همسایه در اولویت است؛ چرا که با اتصال شبکه های برق این کشورها به شبکه برق ایران، پایداری این شبکه ها افزایش می یابد و از سوی دیگر، این تبادلات موجب افزایش پایداری در شبکه برق داخلی نیز می شود.

قائم مقام وزیر نیرو با اشاره به اینکه صنعت آب و برق فقط محدود به فعالیت‌های وزارت نیرو نیست، اظهار کرد: وزارت نیرو مصمم است نسبت به تقویت بخش خصوص در زمینه انرژی ورود کند.

بهمن صالحی مدیر عامل شرکت صادرات تجهیزات و خدمات صنایع آب و برق ایران (صانیر) نیز در ادامه با اشاره به اهمیت صدور خدمات فنی و مهندسی در اقتصاد کشور و توانایی شرکت‌های داخلی در اجرای این امور گفت: ایران ظرفیت بالقوه برای صدور خدمات فنی مهندسی به تمام کشورها دارد.

وی درباره بیش از دو دهه فعالیت شرکت صانیر و اجرای افزون بر ۲۰۰ پروژه در منطقه و دیگر کشورها گفت: صانیر یک برند ملی و بین المللی ایرانی است که با همکاری بسیاری از پیمانکاران داخلی، کالاهای تولید ایران در بخش انرژی را به بازارهای شرق آسیا تا آمریکا و آفریقا عرضه می کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches