×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
همایش ملی مدیریت جهادی ۲۵ دی برگزار می‌شود

اقتصادتهران: دبیر کل چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی از برگزاری این همایش، روز ۲۵ دی ماه جاری در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر روز شنبه در نشستی برگزاری این همایش یکروزه گفت: این همایش با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر موضوع مدیریت جهادی و از سوی انجمن مدیریت جهادی کشور و با شعار «مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت کشور» برگزار می ‌شود.

وی ادامه داد: پیشتر و در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۳ پیرامون بکارگیری مدیریت جهادی در اداره امور کشور، سه دوره همایش ملی مدیریت جهادی با حضور جمع کثیری از مدیران منتخب و با اجرای مراسم تقدیر از مدیران برگزیده جهادی کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شده بود که همایش یادشده چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی است.

دبیر کل چهارمین همایش مدیریت جهادی افزود: انجمن مدیریت جهادی کشور ، طی سال ۹۶ به عنوان تشکلی ملی با هدف کمک به پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در شاخص های مدیریت جهادی، توسعه فرهنگ جهادی در بین مدیران کشور و همگرایی و هم افزایی سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی در جهت تحقق راهبردهای جهاد اقتصادی، جهاد علمی و فرهنگی، چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی را برگزار می کند.

سردار سپهر اضافه کرد: قرار است در این همایش از شماری از خانواده های معزز شهدا و مدیران برگزیده جهادی کشور در سال ۹۶ در حوزه های مختلف که از سوی شورای سیاست گذاری همایش تعیین شده اند، تقدیر به عمل می آید.

وی در ادامه اظهار کرد: تقویت و ترویج فرهنگ مدیریت جهادی، شناسایی ظرفیت های بالقوه در حوزه های گوناگون صنعتی کشور و تلاش برای تبدیل آنها به بالفعل، شناسایی نقاط ضعف و قوت قوای مهندسی کشور در انجام پروژه های کلان ملی، هم اندیشی و همگرایی قوای مهندسی کشور، هم افزایی قوای مهندسی کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و مدیریت توان علمی و صنعتی کشور جهت انجام پروژه های کلان ملی از اهداف برگزاری این همایش است.

دبیر کل چهارمین همایش ملی مدیریت جهادی با اشاره به محورهای برگزاری این همایش نیز گفت: نقش مدیریت جهادی در انجام پروژه های کلان ملی، تبیین راهبردها و مولفه های مدیر و مدیریت جهادی در سازمان ها، نقش مدیریت جهادی در توسعه اقتصادی در شرایط پس از تحریم، لزوم ایجاد همبستگی قوای مهندسی کشور در جهت پیشبرد اهداف ملی، راهکارهای بهره گیری هوشمندانه و خلاقانه از شرکت های بزرگ خارجی در شرایط پس از تحریم و شناسایی و بررسی راهکارهای خروج از اقتصاد تک محصولی از محورهای برگزاری این همایش است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches