×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
همایش “خط سفید، خط هدایت، حریم آرامش” در منطقه ۱۲

تهران اکونومی: همایش آموزش “خط سفید، خط هدایت، حریم آرامش” با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از تاکسیرانان منطقه ۱۲ در یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ تهران، در همایش آموزش “خط سفید، خط هدایت، حریم آرامش” که با حضور مشاور و معاون امور اجتماعی و فرهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان تاکسیرانی، معاونین امور اجتماعی و فرهنگی و حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۲، کارشناس آموزشی فرهنگی پلیس راهور تهران و بیش از ۳۰۰ نفر از تاکسیرانان برگزار شد، سخنرانان با بیان دلایل و اهمیت ارتقاء نظم و انضباط در عبور و مرور شهری و تاثیر آن بر کاهش آلودگی هوا، عملیاتی شدن این موضوع را حرکتی مهم و پر اهمیت در راستای طرح آسمان آبی زمین پاک دانسته و آموزش‌های لازم در خصوص حرکت به سمت نمادسازی خط سفید را ارائه نمودند. در ادامه ی این نشست از ۴ تاکسیران برتر منطقه ۱۲ نیز تقدیر به‌عمل آمد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches