×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت آزادسازی خرمشهر

تهران اکونومی: شهردار منطقه ۷ از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همزمان با میلاد امام حسین (ع) و سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، دکتر رضا نگهبان با اعلام این مطلب افزود: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، از محل خیابان خرمشهر تا باغ موزه قصر در روز جمعه یکم خرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این همایش برنامه های شاد ورزشی اجرا خواهد شد، تصریح کرد: در پایان مراسم هفت دستگاه دوچرخه و هفت پکیج ورزشی نفیس به قید قرعه به  شرکت کنندگان اهدا می شود.

شهردار منطقه ۷ یادآور شد: شهروندان علاقمند  جهت ثبت نام و شرکت در این همایش می توانند به ادارات ورزش نواحی پنج گانه و سراهای محلات منطقه مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی شهروندان سطح منطقه با هماهنگی سرای محلات و به صورت خانوادگی می توانند در این همایش پیاده روی خانوادگی شرکت کنند، افزود: این همایش با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان، تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، توسعه ورزش شهروندی، حضور اقشار مختلف جامعه در فعالیت ورزشی و توسعه ورزش های خانوادگی اجرا خواهد شد.

دکتر نگهبان با تاکید بر اینکه ورزش همگانی به عنوان یک فعالیت اجتماعی از نیازهای مشترک شهروندان و از حقوق شهروندی است که ارتباط تنگاتنگ با سلامت افراد جامعه دارد، گفت: با برگزاری چنین همایش‌هایی می‌توان فرهنگ گرایش به سمت ورزش های عمومی را ایجاد کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches