×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

تهران اکونومی: به مناسبت روز هوای پاک همایش ” آبی آسمان” با هدف بررسی معضلات زیست محیطی و ارائه راهکارهای آن، در فرهنگسرای ملل برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک آسیه اقدسی مدیر واحد محیط زیست و انرژی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: واحد محیط زیست و انرژی فعالیت های گسترده ای در راستای اهداف “کمپین آسمان آبی و زمین پاک” به مناسبت هفته هوای پاک از تاریخ ۲۹ دی ماه لغایت ۵ بهمن ماه در نواحی ده گانه منطقه با شعار “آسمان آبی حق من است! ” در دست اجرا دارد که برنامه شاخص آن همایش “آبی آسمان” است که روز سه شنبه ۳۰ دی ماه برگزار می شود.

وی گفت: این برنامه از ساعت ۹ تا ۱۵ با حضور مدیریت شهری شهرداری تهران، منطقه یک، مسئولین محیط زیست مناطق ۲۲ گانه و … در سه بخش همایش، نمایشگاه عکس و کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان نواحی دهگانه برگزار می شود.

اقدسی گفت: در بخش همایش در خصوص آلودگی هوا و حفظ محیط زیست و راهکارهای تخصصی آن از سوی صاحب نظران مطالبی عنوان می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بخش نمایشگاه عکس که در نگارخانه فرهنگسرای ملل برگزار می شود عکس های تطبیقی و مفهومی در خصوص وضعیت هوای آلوده و پاک تهران مربوط به سال های ۹۱ تا کنون در بیش از ۲۰ قاب توسط گروهی از عکاسان به نمایش گذاشته می شود.

مدیر واحد محیط زیست و انرژی شهرداری منطقه یک خاطر نشان ساخت: دربخش کارگاه های آموزشی که با هدف آموزش و فرهنگ سازی محیط زیست در سطح دانش آموزان ابتدایی برگزار می شود در خصوص نحوه مراقبت از خود در شرایط آلودگی هوا، روش تغذیه در این شرایط، مفاهیم و منابع آلودگی و… مطالبی برای بچه ها ارائه و در پایان یک پازل سه بعدی توسط آنها درست می شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches