×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
هماهنگی بی‌سابقه بین سیاستگذاران پولی و مالی

اقتصادتهران: مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه هماهنگی موجود بین رئیس کل بانک مرکزی و وزارت امور اقتصاد و دارایی در هیچ دوره سابقه نداشته افزود: نتیجه هماهنگی بین سیاستهای پولی و مالی چیزی جز رشد و توسعه و ایجاد آرامش در اقتصاد نیست.

مدیرعامل بانک سپه با حضور در نمایشگاه مطبوعات ضمن گفت و گو با رسانه ها با اشاره به میزان اندک مطالبات معوق بانک سپه نسبت به کل مطالبات سیستم بانکی افزود: از مجموع ۱۶۰ هزار میلیارد تومان مطالبات معوق سیستم بانکی کشور تنها ۳ هزار میلیارد تومان یعنی ۱.۸۸ درصد آن متعلق به بانک سپه است که در مقایسه با سایر بانکها نسبت خیلی پایینی است.

تقوی نژادگفت: با انجام کارشناسی های لازم توسط افراد متخصص فهرستی از ۱۰۰ بدهکار بزرگ بانک سپه تهیه شد. به بخشی از این بدهکاران که از جمله بدهکاران سرمایه گذار در بخش مولد و اشتغال زا بودند با هدف کمک به اقتصاد و دستیابی به مطالبات، فرصت داده شد تا ضمن حل مشکل خود شرایط را برای پرداخت بدهی خود به بانک مهیا کنند.

وی در این باره اضافه کرد: آن دسته از بدهکارانی که بنا به دلایلی مختلف تمایل به بازپرداخت بدهی خود را ندارند با روشهایی نظیر اجرائیات در ثبت و تشکیل پرونده و مراجع قضائی برخورد شد.

مدیرعامل بانک سپه افزود: برخی از پرونده های بدهکاران بانکی به ستاد مقابله با مفاسد اقتصادی ارجاع شده و سازمانها و نهادهای مربوطه در این خصوص همکاری خوبی با بانک داشته اند.

وی با اشاره به کاهش ۳ درصدی مطالبات معوق بانک سپه اظهار داشت: در حال حاضر نسبت مطالبات به تسهیلات بانک سپه ۱۳ درصد است و عمده تسهیلاتی که بین سالهای ۸۴ تا ۸۶ با نرخ ۱۲ تا ۱۴ درصد پرداخت شده، به مطالبات معوق تبدیل شده است.

تقوی نژاد یادآور شد: بانک سپه تا کنون ۱۵ هزار فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches