×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
هفت استان کشور بارانی است

اقتصادتهران: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد: برابر آخرین گزارش های دریافتی، در حال حاضر هفت استان کشور شاهد بارش باران و هشت محور مواصلاتی نیز مسدود است.

به گزارش روز جمعه پلیس راهور، اکنون در استان های ایلام و کرمانشاه (اکثر محورها)، استان فارس (محور شیراز – کازرون)، استان کردستان (محور سنندج – قروه)، استان همدان (محورهای همدان – ملایر و همدان – اسدآباد) و استان کهکیلویه و بویراحمد (محور یاسوج) باران در حال باریدن است.

بر اساس این گزارش، همچنین در استان گیلان (محور رشت – لاهیجان) نیز مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

در گزارش راهور آمده است: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

هشت محور مسدود است

پلیس راهور ناجا همچنین محورهای مسدود را محور اولنگ – شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین – شمشک در استان های تهران و البرز، استان ایلام محور دره شهر – پلدختر محدوده واریانات (چشمه شیرین) به علت ریزش کوه با مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین، استان خوزستان محور شوش – فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل و همچنین در استان آذربایجان شرقی (کمربندی آذرشهر به پل غله زار) به علت سیلابی شدن رودخانه پایه های پل شکسته شده و مسیر جایگزین از داخل شهر آذر شهر است.

براساس این گزارش، دیگر محورهای مسدود در کشور در استان ایلام محور ایلام – ایوان محدوده تونل پیامبر اعظم به علت ریزش سقف تونل با مسیر جایگزین از جاده قدیم ایلام – ایوان تونل رنو، در استان اردبیل محور خلخال – اسالم محدوده کیلومتر ۷ تا ۱۸،۵ به علت عملیات راهسازی از تاریخ ۳۱ فروردین تا ۳۱ تیرماه امسال با مسیر جایگزین از محور خلخال – پونلو در استان خراسان جنوبی محور طبس – خرو به علت سرریز شدن آب سد است.

همچنین پلیس راهور محورهای دارای محدودیت را به شریح زیر اعلام کرد:

در استان گیلان (محور قدیم – رشت – قزوین) مسیر جنوب به شمال پل امامزاده هاشم کیلومتر ۳۱۰ تا ۳۹۴ از تاریخ سوم تا دهم اردیبهشت از روزهای شنبه از ساعت ۱۲۰۰ تا ۱۹۰۰، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۹۰۰ روزهای چهارشنبه از ساعت ۰۸۰۰ تا۱۲۰۰ هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه و مسیر جایگزین از میدان امامزاده هاشم به سمت عوارضی آزادراه تا اولین بازشو به سمت رشت انجام می شود.

محور کرج – چالوس کیلومتر صفر تا ۷۰ از مورخ یکم اردیبهشت تا ۲۰ شهریور از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۷۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۲۰۰ روزهای چهارشنبه هرهفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات روکش آسفالت اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

غرب استان تهران، آزادراه تهران – قم کیلومتر ۳۷ تا ۵۸ از مورخ یکم اردیبهشت تا ۲۰ شهریورماه امسال از ساعت ۰۹۰۰ تا ۱۷۰۰ روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه هر هفته به جر ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی مفصلی در رفوژ میانی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

استان البرز، آزادراه تهران – کرج کیلومتر صفر تا ۱۴ از یکم اردیبهشت تا ۲۰ شهریور از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۵۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۳۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرا با عبور ترافیک به عنوان محور دارای محدودیت اعلام شده است.

استان قزوین آزادراه قزوین – رشت (پل یوز باشیجای – خلخال دشت) کیلومتر ۴۸ از تاریخ سوم اردیبهشت تا ۲۰ شهریورماه ۹۷ روزهای شنبه از ساعت ۱۲۰۰ تا ۱۹۰۰ روزهای یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۹۰۰ روزهای چهارشنبه از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۲۰۰ هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات تعمیر و مرمت پل (خلخال دشت) تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

استان قزوین آزادراه قزوین – زنجان کیلومتر ۶۰ تا ۷۷ از سوم اردیبهشت تا ۱۵ تیرماه از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۸۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۲۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات لکه گیری و درز گیری تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۷استان قزوین آزادراه های قزوین – زنجان کیلومتر صفر تا ۶۵ و قزوین – رشت کیلومتر صفر تا ۷۲ و قزوین -کرج کیلومتر صفر تا ۶۵ از پنجم اردیبهشت تا ۲۰ شهریورماه روزهای شنبه از ساعت ۱۲۰۰ تا ۱۹۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۹۰۰و روزهای چهارشنبه از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۲۰۰ هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات رنگ آمیزی پایه های تابلوهای ترافیکی، گاباریت ها و پانل فلزی تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

غرب استان تهران، آزادراه تهران – قم کیلومتر صفر تا۳۰ از پنجم اردیبهشت تا ۳۱ خرداد از ساعت ۰۹۰۰ تا ۱۷۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه و از ساعت ۰۹۰۰ تا ۱۴۰۰ روزهای سه شنبه و پنج شنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی مفصلی در رفوژ میانی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

استان قزوین، لاین جنوبی آزادراه قزوین – زنجان کیلومتر ۱۵ از هشتم اردیبهشت تا ۳۱ خرداد ۹۷ از ساعت ۰۷۰۰ تا ۱۹۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۰۷۰۰ تا ۱۲۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات نصب کامپوزیت جهت تابلو پیام متغییر, تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

استان قزوین، لاین شمالی آزادراه قزوین – رشت از هشتم اردیبهشت تا ۳۱ خرداد از ساعت ۰۷۰۰ تا ۱۹۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۰۷۰۰ تا ۱۲۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات نصب کامپوزیت جهت تابلو پیام متغییر، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰خط) و شماره ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches