×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
هفته فرهنگی الجزایر در کتابخانه ملی افتتاح شد

اقتصادتهران: هفته فرهنگی الجزایر در ایران با حضور وزیران فرهنگ دو کشور، در کتابخانه ملی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، پس از برگزاری موفقیت‌آمیز هفته فرهنگی ایران در الجزایر که سال گذشته با حضور جمعی از هنرمندان کشور برگزار شد، هفته فرهنگی الجزایر در تهران افتتاح شد.

این رویداد فرهنگی به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و همکاری وزارت فرهنگ الجزایر، رایزنی فرهنگی کشور و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با حضور وزیر فرهنگ، مدیرعامل مرکز ملی صداوسیما، مدیرکل همکاری و مبادلات فرهنگی الجزایر و جمعی ۵٠ نفره از هنرمندان و شعرا و نویسندگان این کشور برگزار ‌شده است.

در افتتاحیه این هفته فرهنگی ضمن سخنرانی وزرای فرهنگ ایران و الجزایر و همچنین سخنرانی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، از ترجمه کتاب شعر عزالدین میهوبی وزیر فرهنگ الجزایر و همچنین تندیس یکی از مجاهدان این کشور که توسط جلال حبیبی ساخته شده است، رونمایی شد.

در بخش دیگری از این مراسم نیز گروهی از کشور الجزایر، به اجرای موسیقی زنده عربی پرداختند.

دومین هفته فرهنگی ایران در الجزایر ۱۷ مهرماه ٩۴ با حضور چهره‌های مطرح سینما، موسیقی، هنرهای تجسمی و نگارگری و همچنین تیم منتخب ورزش زورخانه‌ای کشور در قسنطینه، پایتخت فرهنگی الجزایر برگزار شد.

هفته فرهنگی الجزایر در تهران، در چارچوب موافقت‌نامه فرهنگی دوجانبه، از ٢٢ تا ٢۶ آذرماه در راستای گسترش و تحکیم روابط فرهنگی و آشنایی دو ملت از آداب و رسوم یکدیگر در ساختمان کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches