×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
بهمن ۵, ۱۴۰۳, ۱۱:۱۸ ب٫ظ
true
true
هشدار وزارت نفت درباره افزایش مصرف گاز و محدودیت‌های واقعی در تولید

اقتصادتهران: مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت درباره افزایش مصرف گاز و محدودیت‌های واقعی در تولید هشدار داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی فروزنده در سی‌وپنجمین نشست رؤسای روابط عمومی صنعت گاز که صبح روز دوشنبه (۱۵آذرماه) به‌صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، گفت: ما با افزایش افسارگسیخته مصرف و محدودیت‌های واقعی در تولید روبه‌رو هستیم و سرمایه‌گذاری فقط برای نگهداشت تولید در سطح کنونی گاز، سرمایه‌گذاری بسیار زیاد و قابل توجهی خواهد بود؛ این واقعیت‌هایی است که باید به‌صورت شفاف برای مردم توضیح داده شود.

وی ادامه داد: آماده شدن برای چنین شرایطی که شرایط دشواری هم خواهد بود، به الزام‌هایی نیاز دارد که بخش مهمی از آن، الزام‌های درون‌سازمانی و از مهم‌ترین نکات آن، حرف زدن با مردم به صورت شفاف است که همان‌طور که گفتم، از هنرهای ویژه روابط‌عمومی‌هاست.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت افزود: اکنون ما با بحران انرژی در سراسر دنیا روبه‌رو هستیم و تصور نکنید این بحران انرژی تنها گریبان نسل آینده و فرزندان ما را می‌گیرد، بلکه هیچ دور نیست که گریبان نسل کنونی را هم بگیرد، پس اگر این واقعیت را بپذیریم باید با همه قوا برای رویارویی با این چالش آماده شویم و خط مقدم این رویارویی نیز همکارانمان در روابط عمومی‌ها هستند.

فروزنده با بیان اینکه باید بکوشیم همه را درگیر بحث فرهنگی بهینه‌سازی کنیم تا نتیجه بهتری بگیریم، گفت: از هیچ ظرفیت قابل‌استفاده‌ای نباید بگذریم و هم‌زمان به بهینه‌ترین راه‌ها نیز فکر کنیم. منابع ما همیشه محدود بوده و اکنون محدودتر از گذشته است، اما همین منابع محدود را نیز باید به بهینه‌ترین شکل ممکن استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: باید تلاش کنیم همه اقدام‌ها، تلاش‌ها و کارها را سنجش‌پذیر انجام دهیم و بعد سازوکاری برای سنجش این فعالیت‌ها طراحی کنیم تا این سنجش‌پذیری این امکان را فراهم کند هم خودمان بدانیم کاری که انجام دادیم به واقع چقدر مؤثر بوده و هم بتوانیم پاسخگوی دیگران در این زمینه باشیم.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، طراحی نقشه راه آینده صنعت نفت را که بخش بزرگی از آن، از این پس در فضای بهینه‌سازی و اقتصاد بهینه‌سازی تعریف می‌شود، نکته‌ای کلیدی خواند و تصریح کرد: درباره همه بخش‌ها، چه پروژه‌های تعویض بخاری‌ها و اصلاح موتورخانه‌ها و چه کارهایی مانند فرهنگ‌سازی و تبلیغات، نکته کلیدی اندازه‌گیری است، زیرا اگر توان اندازه‌گیری نداشته باشیم، در واقع کار را با چشم بسته انجام می‌دهیم و کار با چشم بسته هم نتیجه مشخصی ندارد.

فروزنده در پایان با بیان اینکه از خلاقیت‌ها، ایده‌ها و ظرفیت‌های داخل سازمان‌ها نیز برای مسائل مختلف نباید غفلت کرد، افزود: امیدوارم بتوانیم فصلی نو را با ایده‌های نو، انگیزه جدید و تلاش بیشتر در کاری که به ما سپرده شده، رقم بزنیم.

حوزه روابط عمومی نیازمند علم، تجربه و تخصص است

ولی‌الله دینی، مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران نیز در این نشست درباره ساختار روابط‌عمومی‌ها سخن گفت و اظهار کرد: حوزه روابط عمومی نیازمند علم، تجربه، تخصص و بهره‌مندی از رویکردهای نوین است و از همین رو روابط عمومی شرکت‌ها وظایف سنگینی برعهده دارند.

وی ادامه داد: توقع اصلی در روابط عمومی، ایجاد ارتباط درست، منطقی و به‌موقع با مخاطبان است که امیدوارم در این زمینه موفق عمل کرده باشیم.

مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران همچنین با اشاره به اقدام‌های مثبت گذشته، تأکید کرد که برنامه‌های جایگاه‌یابی، رشد و ارتقای عملکرد همچنان ادامه دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches