×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
هشدار معاون وزیر نسبت به بحرانی شدن وضعیت اشتغال

اقتصادتهران: معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اشتغال امروزه بزرگ‌ترین مشکل کشور است و اگر به آن بی‌توجهی شود می‌تواند به یک بحران تبدیل شود.

به گزارش ایسنا، عیسی منصوری  امروز (چهارشنبه) در سفر به شهرکرد در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار به‌منظور اشتغال‌زایی و پایدارسازی شغل در کشور تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی باید متناسب با ظرفیت‌ها و مزیت‌های طبیعی و انسانی به‌عنوان اولویت اول هر استان و منطقه باشد، تصریح کرد: مطالعات اجرای طرح اشتغال‌زایی متناسب با مزیت‌های منطقه‌ای در ۲۰ استان آغاز شده و به زودی در چهارمحال و بختیاری نیز با مشارکت مردم، بخش خصوصی و بزرگان استان شروع می‌شود.

منصوری افزود: واحدهای اشتغال‌زای مبتنی بر مزیت‌های منطقه، هزینه اشغال‌زایی به مراتب کمتر و اشتغالی پایدارتر خواهند داشت.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح بزرگ تولید پوشاک در کشور اجرا خواهد شد، گفت: پیش‌بینی ایجاد یک میلیون و ۵۰۰ هزار شغل در زمینه پوشاک پس از اجرای این طرح وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه اشتغالی که با تسهیلات آغاز می‌شود پایدار نیست، تصریح کرد: ادامه روند احداث کارخانجات بزرگ و سنتی راهگشای اشتغال نیست و جنس اشتغال امروزه عوض شده است.

منصوری اظهار کرد: در برنامه پنجم توسعه توجه زیادی به اشتغال نشده بود اما در برنامه ششم توسعه، رشد اقتصادی همراه با اشتغال و با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دیده شده است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: اشتغال امروزه بزرگ‌ترین مشکل کشور است و اگر به آن بی‌توجهی شود می‌تواند به یک بحران تبدیل شود.

وی در پایان گفت: تصمیم‌گیری برای اشتغال استان‌ها با مشورت با مسئولین استانی انجام می‌شود و اگر مسئولین استانی در این تصمیم‌گیری دخیل نباشند، برنامه موثر نخواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches