×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
هشدار بانک سینا نسبت به سوء استفاده سودجویان از نام این بانک در پیام رسان تلگرام

اقتصادتهران: بانک سینا در اطلاعیه ای نسبت به بهره گیری غیر قانونی افراد سودجو از برند و نام تجاری بانک در راستای ترویج لاتاری و قرعه کشی در پیام رسان تلگرام به هموطنان هشدار داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در روزهای اخیر، یک کانال تلگرامی با استفاده غیر قانونی از نام این بانک و در ازای اظهار به پرداخت وجه نقد به افراد، اقدام به عضوگیری و جذب کاربر در این کانال می‌نماید که به هیچ عنوان، ارتباطی با بانک سینا ندارد.

در این اطلاعیه قاطعانه تاکید شده است؛ بانک سینا در هیچ کانال و گروه تلگرامی فعالیت خبری و رسانه‌ای ندارد و ضمن اینکه موضوع از مجاری قانونی در حال پیگیری است، از کاربران شبکه‌های اجتماعی درخواست نموده در صورت دعوت به چنین گروه‌هایی با هوشیاری عمل کرده و فریب سودجویان فضای مجازی را نخورند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches