×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
هزار نقطه از معابر شمال تهران ساماندهی عمرانی شد

تهران اکونومی: به منظور بهسازی شبکه معابر درون شهری و تسهیل و تسریع توام با ایمنی برای تردد وسایل نقلیه و شهروندان بیش از ۲ هزار نقطه از معابر شهری شمال تهران ساماندهی عمرانی شد.
به گزارش روابط‌ عمومی شهرداری منطقه یک، مهندس بهمن محبوبی معاون فنی و عمرانی شهرداری این منطقه با بیان این خبر اظهار داشت: ترمیم پیاده رو، لکه گیری آسفالت، جدول‌گذاری، مرمت و مناسب سازی انهار، همسطح سازی دریچه، احداث رمپ استاندارد معلولین و …  از مهم‌ترین اقدامات اجرایی حوزه فنی و عمرانی بوده که توسط نواحی ده گانه در سطح منطقه یک در روزهای پایانی سال ۹۳ و در طرح استقبال از بهار فاطمی انجام شد.
محبوبی گفت: برنامه‌های اجرایی، متناسب با نیازها و به تفکیک نواحی و حوزه فنی و عمرانی اولویت بندی شده بود و هرجا که نیاز به ساماندهی داشت اکیپ‌های عملیاتی تقویت کننده اعزام و با نظارت کمی و کیفی سیستم بازرسی، اقدامات به انجام رسید.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک به ساماندهی بوستان جنگلی یاس اشاره کرد و گفت: ساماندهی عمرانی بوستان جنگلی یاس یکی از بزرگ‌ترین پروژه های طرح استقبال از بهار فاطمی بود که عملیات اجرایی آن از اسفند ماه ۹۳ آغاز شد و باتوجه به معابر جنگلی و غیر آماده جهت تردد وسایل نقلیه، عملیات راهسازی و زیر سازی معابر به وسیله ماشین آلات سنگین راهسازی صورت گرفت.
وی افزود: عملیات خاکبرداری، تسطیح و رگلاژ، آماده سازی بستر، آسفالت برخی از معابر، ایجاد زمین‌های بازی کودکان، احداث سکوهای استقرار سرویس بهداشتی و نمازخانه انجام و طی آن بیش از ۱۲ هزار تن آسفالت جهت روکش معابر به کار رفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches