×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
هر ١٠٠ میلیون دلار سرمایه گذاری ۷۵ هزار شغل ایجاد می کند

اقتصادتهران: معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید، به ازای هر ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری ۷۵ هزار شغل در کشور ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا،« عیسی منصوری» عصر چهارشنبه در نشست خبری برنامه های اشتغال دولت (آموزش های مهارتی، رفاه و تعاون) که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برخی مدیران و مشاوران وزیر کار در محل این وزارتخانه برگزار شد، به برنامه های دهگانه اشتغال اشاره کرد و گفت: تمامی مصوبات شورای عالی اشتغال در سال ۱۳۹۵ به صورت پایلوت در کشور اجرا شده و آماده اجرای فراگیر است.

وی با بیان اینکه در طرح اشتغال عمومی نیروی بیکار در برابر دریافت حداقل‌حقوق از طریق فعالیت‌های عمومی وارد بازار کار می‌شود، تصریح کرد: همچنین در دوره پس از رکود، ظرفیت ایجاد اشتغال در کارخانه بلافاصله بالا نمی رود؛ بنابراین باید در بخش خدمات اشتغال ایجاد کنیم و در این مدت نیز در بخش خدمات رشد قابل توجه اشتغال داشتیم. همچنین بخش قابل توجهی اشتغال در بنگاهای غیر رسمی صورت گرفته است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه به آمار اشتغال در دولت یازدهم اشاره و اظهار کرد: در سال ۱۳۹۵ حدود ۶۱۶ هزار نفر، در سال ۱۳۹۴ حدود ۶۶۷ هزار نفر، اما در سال ۱۳۹۳ آمار قابل قبول نداشتیم و در سال ۱۳۹۲ حدود ۷۱۲ هزار اشتغال خالص داشتیم. این اشتغال بر اساس کار یک ساعت در هفته و براساس استانداردهای جهانی تعیین شده است. چرا که کسی که حتی یک ساعت در هفته کار می‌کند به تولید ناخالص ملی کمک می‌کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches