×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
هر نوع رحم به متخلف ظلم به مردم است

اقتصادتهران: وزیر کشور گفت: به پلیس و ناجا تاکید کردیم که با متخلفان در ایام عید رحم نداشته باشند و اگر مواردی از خلاف دیده شود که نیروی انتظامی از آن گذشت کند و یا نادیده بگیرد، قطعاً با پلیس برخورد دیگری خواهیم داشت.

 به گزارش ایسنا، رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران و در حاشیه نشست مشترک شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و کمیسیون ایمنی راه‌ها که با حضور وزیر راه و شهرسازی و نماینده برخی از دستگاه‌ها در محل وزارت کشور برگزار شد اظهار کرد: امروز جلسه‌ای  مشترک میان شورای عالی ترافیک و کمیسیون ایمنی راه‌ها برگزار شد که در این جلسه وزیر راه و شهرسازی و همه دستگاه‌های مرتبط با این موضوع از جمله ناجا نیز  حضور داشتند. دستگاه‌های مربوطه از یک ماه گذشته برنامه‌های خود را ابلاغ کرده بودند و پیگیر هستند و این جلسه که برگزار شد مروری بر برنامه‌ها و اقدامات بود که اگر توصیه‌هایی نیز لازم است در این جلسه بر روی آن تأکید شود.

وی ادامه داد: برنامه‌ها بسیار مناسب بود و در اینجا مقرر شد که همه دستگاه‌ها به ویژه وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها پای کار بیایند و مانند این جلسه باید در استان‌ها تشکیل شود و آنها مسئولیت دارند که در شوراهای تامین و کمیسیون‌های ترافیک و ایمنی راه‌ها این موضوع را مطرح و پیگیری کنند. در اینجا نیز مطرح شد که هر یک از استان ها و هر کدام از دستگاه‌های اجرایی در حوزه خودشان اگر نسبت به سال قبل موفقیت داشته باشند مورد تشویق قرار بگیرند و هر کدام که موفق نبودند بازخواست شوند.

وزیر کشور تصریح کرد: بنده به پلیس و ناجا تاکید کردم که به متخلفان در این ایام عید رحم نداشته باشند. این کلمه را به کار می‌برم زیرا در این ایام مردم با خانواده‌هایشان به سفر می روند و گاهی تخلف می‌کنند و ممکن است که بخواهند بخشیده شوند که بخشیدنی در کار نخواهد بود زیرا هر نوع رحمی به متخلف ظلم به مردمی است که می‌خواهند به سفر بروند و به آرامش برسند، بنابراین باید مواظب باشد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با همه مردم برخورد خوب و مودبانه خواهد داشت تاکید کرد: این وظیفه ماست اما با متخلفین قطعاً برخورد جدی خواهد شد و ابلاغ کردیم که اگر مواردی از خلاف دیده شود که نیروی انتظامی از آن گذشت کند و یا نادیده بگیرد قطعاً با پلیس برخورد دیگری خواهیم داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches