true
اقتصادتهران: کمپین “کلیک مهربان” با همکاری فروشگاه اینترنتی بامیلو برای کمک به کودکان کار معرفی و ارائه شد.
به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان کار در نشستی مشترک با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره فروشگاه اینترنتی بامیلو که عصر دیروز (شنبه، ۲۲ خرداد) در هتل طوبی تهران برگزار شد ضمن بیان این مطلب گفت: در این کمپین که راه اندازی شده نوعی همافزایی میان بامیلو و کاربران اینترنتی به وجود آمده تا بتوانند با کمکهای مالی خود در پروژه آموزش و بهداشت کودکان کار و بازمانده از تحصیل مشارکت کنند.
فرزانه بنیهاشم نژاد با بیان آن که “کلیک مهربان” نخستین کمپین مسئولیت اجتماعی فروشگاه اینترنتی بامیلو به شمار می رود که با همکاری “انجمن حمایت از کودکان کار” از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادتهران مبنی بر این که چگونه بامیلو برای این همکاری انتخاب شده است تصریح کرد: بامیلو از جمله فروشگاه های اینترنتی موفقی است که با در اختیار داشتن بیش از ۸۰ هزار کالا و یک تیم ۳۰۰ نفره مصمم است تا در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی خود گامی در راستای بهبود کیفیت کودکان کار انجام دهد.
وی افزود: امیدواریم همکاری با بامیلو آغاز راهی برای تعامل با سایر شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی آنلاینی باشد که درصدد هستند تا در این راستا گام بردارند.
وی با اشاره به اینکه بازماندگی از تحصیل، مهاجرت و فقر مهمترین عواملی هستند که در ورود کودکان به چرخه کار نقش دارند، افزود:« بیشتر سازمانهای مردم نهاد فعال در حوزه حمایت از این کودکان، بخش مهمی از فعالیت خود را بر آموزش این کودکان متمرکز کرده اند و سوادآموزی، مهارت های زندگی و بهداشت بخشهای مهمی از این فعالیت ها هستند.»
به گفته وی در حال حاضر این انجمن از ۸۰۰ کودک در چهار مرکز در جنوب تهران و یک مرکز در شهر بم حمایت میکند و همراهی فعالان اقتصادی نظیر فروشگاه اینترنتی بامیلو میتواند زمینه حمایت از تعداد بیشتری از کودکان کار را فراهم کند.
وی همچنین ادامه داد:« امسال شعار روز جهانی لغو کار کودکان، توقف کارکودکان در زنجیره تامین است و آغاز همراهی مستمر شرکتهای بزرگ با نهادهای مدنی و کمک به آنها اتفاق مثبت و تاثیرگذاری خواهد بود. ما خوشحالیم که بامیلو نخستین پیشگام این همراهی است بهویژه اینکه در این کمپین با جلب مشارکت مردم در فضای آنلاین درباره این کودکان اطلاعرسانی و فرهنگسازی نیز خواهد شد.»
بر اساس این گزارش، پشوتن پورپزشک، مدیرعامل حقوقی بامیلو نیز با اشاره به وظیفه شرکتها در قبال جامعه، توجه به وضعیت کودکان را موضوع مورد علاقه همه اعضای خانواده بامیلو دانست و گفت:« بامیلو شرکت جوانی است و همه اعضای تیم در رابطه با موضوعات اجتماعی به ویژه موضوع کودکان خود را مسئول می دانند و بههمین دلیل کمک به کودکان کار به عنوان اولین کمپین مسئولیت اجتماعی مورد توجه ما قرار گرفته است.»
او توضیح داد:« در این پروژه فروشگاه اینترنتی بامیلو برابر با هر ریال کمکی که از سوی مخاطبان بامیلو انجام میشود، به انجمن حمایت ازکودکان کار کمک مالی انجام میدهد. این کمپین فرصتی است برای جلب همکاری بخش زیادی از کاربران فضای آنلاین ایران و ترغیب آنها برای مشارکت فعالانه در بهبود کیفیت زندگی این کودکان.»
در این کمپین تمام ذینفعان بامیلو از جمله مشتریان و تامینکنندگان مشارکت خواهند داشت این طرح به مدت یک ماه و همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار میشود.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=43967
false
true