×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
هدفگذاری پتروشیمی برای تولید محصولات جدید

 

 

اقتصادتهران: مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی، گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، تولید محصولات جدید که دارای ارزش افزوده بالا هستند، در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش شرکت ملی پتروشیمی؛ فرنازعلوی، مدیربرنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر لزوم بهره گیری از فناوری های نوین در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی اظهار داشت: تولید گریدهای جدید که دارای ارزش افزوده بالایی هستند، با هدف تکمیل زنجیره ارزش و افزایش بهره وری یکی از راهبرد‌های مهم برای کاهش خام فروشی و حرکت به سوی تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان این که می توان با برنامه ریزی‌های منسجم و کارآمد، صنعت پتروشیمی ایران را متحول کرد، گفت: جذب سرمایه گذاری‌های جدید، انتقال دانش فنی روز جهان به داخل کشور، استفاده از ظرفیت‌های موجود در پژوهش و فناوری، مشارکت فعال‌تر سازندگان داخلی و همچنین همگرایی میان تمامی بخش های فعال در این صنعت پیشرو، زمینه ساز تحقق برنامه‌های پیش بینی شده خواهد بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: مزیت دارابودن خوراک فراوان در کشورمان می تواند افزایش ظرفیت تولید مجتمع های تولیدی در سراسر کشور را به دنبال داشته باشد و در آینده طرح های توسعه ای نیز، می توانند با دریافت خوراک پایدار تولید و صادرتی منسجم را تجربه کنند.

مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: سیاست کلان صنعت در مسیر توسعه خود، تولیدی شدن طرح‌های در حال ساخت و افزایش ظرفیت تولید در کنار حضور پرقدرت در بازارهای بین المللی است و با طرح های بهره برداری شده در سال ۹۵ و طرح‌هایی که در سال جاری تولید خواهند شد ،افزایش ظرفیت تولید و نیز رشد صادرات محقق می شود.

علوی با اشاره به تلاش شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای خلق ارزش افزوده، پاسخگویی و تعهد به توسعه پایدار، اظهار داشت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی فعالیت هایی مانند برنامه ریزی و سیاست گذاری، زمینه سازی توسعه زیرساخت های صنعت توسط بخش غیردولتی و یا با مشارکت آن، جذب سرمایه گذاران، راهنمایی و پشتیبانی سرمایه گذاران، پیشنهاد تدوین و اصلاح قوانین، مقررات و استانداردهای صنعت پتروشیمی و تنظیم گری در صنعت پتروشیمی را ارائه می دهد و با توجه به این موارد باید از ظرفیت های موجود برای توسعه این صنعت، با مشارکت بخش خصوصی استفاده کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches