×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
هدفگذاری سرمایکس برای تبدیل شدن به ۳ صرافی برتر کشور

مدیرعامل و بنیان گذار سرمایکس از هدفگذاری این صرافی برای تبدیل شدن به ۳ صرافی برتر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، احسان مطلبی، در رویداد مسیر اوج که همت سرمایکس و به مناسبت هفتمین سالگرد تاسیس این شرکت صبح امروز سوم تیرماه در محل استودیو وی کست کارخانه نوآوری آزادی و با حضور تعدادی از خبرنگاران و علاقمندان برگزار شد، ضمن بیان این خبر گفت: سرمایکس هم اکنون طبق اطلاعات موثق و داده های موجود جزو ۵ صرافی برتر کشور است و بنا دارد در جمع ۳ صرافی بزرگ کشور افتخار آفرینی کند.

وی با بیان آن که تقریبا ۹۵ درصد از ارزهای محبوب کاربران در این صرافی مبادله می شود، گفت: تعداد رمزارزهای جدید در این صرافی به طور مرتب بروزرسانی می شود به طوری که تقریبا تمامی ارزهای مورد استفاده کاربران در بازار ما موجود است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه حفاظت از داده‌ها و برنامه‌های باگ بانتی و مبلغ آن در صرافی‌ رمز ارزی سرمایکس گفت: فرم مخصوصی در سایت برای اینکار در نظر گرفته شده و در شبکه‌های اجتماعی نیز آن را ارائه داده‌ایم. مبلغ آن دلاری است و از ۱۰۰ دلار آغاز می‌شود و بسته به موارد امنیتی تغییر می‌کند.

مدیرعامل سرمایکس یادآور شد: لندینگی برای با‌گ‌بانتی به زودی فعال خواهد شد ضمن آن که باید یادآوری کرد که هسته تشکیل دهنده تیم ما تیم فنی و دارایی ما کاربران ما هستند که خوشبختانه تا کنون استانداردهایمان به مشکلی برنخورده است.

مطلبی به بزرگترین حمله سایبری که بر روی سایت سرمایکس در سال ۹۸ اتفاق افتاد اشاره و تصریح کرد که این صرافی با تمهیداتی که در نظر گرفته بود هیچ آسیبی از حمله زامبی‌ها دیتایی ندید.

بر پایه این گزارش، حسن قلیچ‌خانی، مدیر مارکتینگ سرمایکس در رویداد در مسیر اوج به توضیحاتی در ارتباط با فعالیت‌های این صرافی رمز ارزی پرداخت و گفت: از دی ماه سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم و هر ساله در دی ماه گزارش سالانه‌ای از فعالیت‌های خود را ارائه می‌دهیم.

وی با اشاره به نات‌کوین و ارزهای شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های تلگرامی یادآور شد: بازی‌های تلگرامی را باید به فال نیک گرفت چون بساط آشنایی کاربران را با ارزهای دیجیتال فراهم می‌کنند ما هم باید در همین راستا محتواهای کاربردی ایجاد کنیم تا کاربران با دانش و آگاهی پیش بروند. ما خودمان نیز بازی تلگرامی ساخته‌ایم و در الکامپ از آن رونمایی می‌کنیم. او همچنین درباره سهم بازار این پلتفرم گرفت: سرمایکس جزو ۵ صرافی رمزارز شناخته شده در ایران است.

قلیچ‌خانی همچنین درباره امنیت داده‌ها در سرمایکس توضیح داد: در ۶ سال گذشته یکی از امن‌ترین سرویس‌های ارز دیجیتال در کشور بوده‌ایم و همواره به دنبال نوآوری در این حوزه هستیم. سرویس اسکیتینگ یکی از همین نوآوری‌های ما بود. طبق تعریف قلیچ‌خانی استیکینگ (Staking) ارز‌های دیجیتال فرایندی است که در آن، هولدرها به صورت داوطلبانه، بخشی از دارایی‌ کریپتویی خود را در یک شبکه قفل می‌کنند تا در اعتبارسنجی (Validation) تراکنش‌ها مشارکت کنند.

قلیچ‌خانی همچنین خبر از رونمایی سرویس‌های جدید سرمایکس در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ در هفته بعد داد و گفت: در الکامپ امسال از سرویس‌های جدید رونمایی خواهیم کرد و یکی از این سرویس‌ها بازی‌ تلگرامی است. او در ادامه مهم‌ترین راهکارهای سرمایکس را در مدت اخیر استیکینگ و معامله حرفه‌ای عنوان کرد و توضیح داد: در راستای آگهی‌بخشی تا کنون چند کمپین تبلیغاتی برگزار کرده‌ایم، به تو می‌رسه، هاوینگ سرمایکس‌، جزیره پرجایزه سرمایکس‌ و پیتزا دی بخشی از این کمپین‌ها بوده‌اند. او آگاهی بخشی را از وظایف مهم سرمایکس عنوان کرد وحمایت از رویدادها و دوره‌های آموزشی، تهیه ویژه برنامه، کتاب الکترونیکی، کالج سرمایکس را بخشی از این فعالیت‌ها برشمرد.

این گزارش حاکی است در خلال این رویداد، تعداد کاربران سرمایکس به یک میلیون رسید و عبور کرد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، قرعه کشی بزرگی میان کاربران سرمایکس به صورت زنده برگزار گردید که یک آقا از مشهد برنده خودروی ۲۰۷ و نفر خانم از کرج برنده کمک هزینه ۱۵۰ میلیون تومانی سفر به فرانسه شدند.

 

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches