×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نیازمندان با حفظ کرامت شناسایی شوند

تهران اکونومی: شهردار منطقه ۲۲ در جلسه توجیهی تدابیر ابلاغی شهردار تهران گفت: « امسال توجه به محرومان و نیازمندان با حفظ کرامت آنها از جمله موضوعاتی است که بیش از پیش در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.»

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در این جلسه که در سالن کنفرانس دفتر شهردار منطقه برگزار شده بود، قاسم مولایی شهردار منطقه با تاکید بر اجرای سیاستهای کلی سال ۹۴ بر حسب تدابیر ابلاغی دکتر قالیباف شهردار تهران، خطاب به همکاران حاضر گفت: « توجه به فقرا، محرومان و نیازمندان را بیش از سالهای پیش در دستور کار خواهیم داشت و در این راه از کمک دیگر ارگانها نیز بهره خواهیم برد. باید نیازمندان واقعی را شناسایی کرده و با حفظ آبرو و کرامتشان، به آنها کمک کنیم. توجه به مباحثی چون آسیبهای اجتماعی، کارتون خوابی، زنان بد سرپرست، تکدی گری و ورود به بحث های حوزه سلامت از جمله مواردی است که باید در خصوص آنها برنامه ریزی صورت بگیرد. »

وی با تاکید دوباره بر اجرای طرح خط سفید، آسمان آبی و زمین پاک و لزوم محور قرار گرفتن این طرح در اجرای تمامی برنامه ها، خاطرنشان کرد: « در خلال تمامی برنامه هایی که در راستای تدابیر شهردار تهران و جلب رفاه و رضایت شهروندان صورت می گیرد، طرح خط سفید، آسمان آبی و زمین پاک لازم است که در کانون برنامه ها قرار گیرد. انسجام و ضابطه مند کردن فعالیتها و شفافیت هزینه ها نیز از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار بگیرد. امسال پروژه جدیدی کار نمی شود و پروژه هایی که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند را تا اتمام دنبال خواهیم کرد. ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر نیز برنامه ای است که بر آن اهتمام خواهیم داشت. »

اهتمام بر سلامت اداری، نظارت و توجه به زیر مجموعه و نگهداشت شهر همچنین دقت در صرف هزینه ها نیز از دیگر توصیه های شهردار منطقه ۲۲ به همکارانش بود.

وی در پایان صحبتهایش گفت: « بحث رسیدگی به امور مساجد نیز همچون سال‌های گذشته، جزو امور مهم است و ضروری است پیش از ماه مبارک رمضان همچنین ماه محرم و صفر، برنامه ریزی مناسبی برای رفع نیازهای مساجد منطقه صورت بگیرد. رویکردهای ۱۸ گانه فرهنگی و اجتماعی، موضوعات اجتماعی و مسایل مرتبط با آسیب های اجتماعی و فقر زدایی باید محور تمامی فعالیتهای امسال باشد و شهرداران نواحی نیز باید در این باره حضور فعال‌تری داشته باشند.»

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches