×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نگهداشت شهر مطالبه ی اصلی شهروندان از مدیریت شهری است

تهران اکونومی: اصلی ترین مطالبه و قضاوت شهروندان از نحوه عملکرد شهرداری تهران در بحث نگهداشت مناسب شهر و رفع کمبودها و نابسامانی های شهری است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مجتبی یزدانی شهردار این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: همه مسئولین به خصوص مدیران ارشد در همه بخش‌های مجموعه شهرداری‌ها باید با همدلی، همفکری و تعامل در کنار هم به فعالیت بپردازند تا کارها به سرعت و مبتنی بر تدابیر ابلاغی شهردار تهران به پیش برود و همه ی موارد آن در اجرای همه طرح‌ها، پروژها و اقدامات در نظر گرفته شود.
وی گفت: ۹۰ درصد نگهداشت شهر بر عهده نواحی است و باید شهرداران نواحی با بازدید های میدانی و حضور در محلات کم و کاستی های موجود را رصد و نسبت به رفع سریع آنها اقدام کنند.
شهردار منطقه یک تصریح کرد: شهرداران نواحی مسئول اصلی نگهداشت شهر هستند و باید کمترین زمان را در ساختمان ناحیه مستقر باشند و مشکلات محله، خیابان، کوچه و… مجموعه حوزه استحفاظی خود را با بازدید میدانی مشاهده و برای رفع آنها اقدام نمایند.
وی حضور شورایاران را در بازدید از محلات و شناسایی معضلات بسیار موثر دانست و گفت: شورایاری ها، مدیران محله و هیات امنا پتانسیل های خوبی برای شناسایی مشکلات هستند و باید از آنها یاری جست.
این مقام مسئول در خصوص پروژه های در دست اقدام شهرداری منطقه یک خاطر نشان ساخت: ۱۳ پروژه با پیشرفت بالای ۷۰ درصد در منطقه یک در حال اجراست که اکثر آنها از جمله احداث و توسعه بوستان و تفرجگاه گلابدره و آبک، مجموعه ورزشی سرداران شهید، ساماندهی رود دره ها و ایجاد سپر دفاعی، احداث مسجد الرضا(ع) بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که به سرعت در حال تکمیل و بهره برداری هستند و تا اتمام آنها هیچ پروژه جدیدی آغاز نمی‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches