×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نوسازی یک میلیون و ۸۰۰ هزار خانه روستایی کشور

اقتصادتهران: معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: از سال ۸۴ تاکنون در قالب طرح بهسازی مسکن روستایی و بازسازی مناطق سانحه دیده یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در کشور نوسازی شده است.

عزیزالله مهدیان روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا در گناوه افزود: سهمیه امسال احداث واحدهای مسکونی درقالب این طرح در کشور ۲۰۰ هزار واحد تعیین شده که ۳۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای این طرح به بانک های مسکن، صادرات و رفاه در استانها ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: سهمیه امسال استان بوشهر در این طرح ۲۵۰۰ واحد است که بخشی از آن اجرا شده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی گفت: باعنایت خاص دولت یازدهم، تسهیلات مسکن سال ۹۵ برای روستاهای مرزی و جزایر به ۲۰۰ میلیون ریال و دیگر روستاها ۱۸۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی علاوه بر روستاهای مرزی ساکنان روستاها که منازل آنها فرسوده و قدیمی و قصد تخریب آن را دارند نیز شامل می شود.

وی ادامه داد: دولت علاوه بر افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی، برای واحدهایی که تسهیلات از دیگر منابع گرفته و بدلیل مشکلات اقتصادی نمی توانستند آن را تکمیل کنند ،برای اولین بار در کشور از طریق حساب۱۰۰ حضرت امام (ره) کمکهای بلاعوض پرداخت کرد که برخی از آنها در اواخر سال ۹۴ و برخی در اوایل سال ۹۵ به بهره برداری رسید.

مهدیان بیان کرد: امیدواریم اعتبارات درنظر گرفته شده از این محل در سال ۹۵ تداوم یابد تا صاحبان واحدهای بیشتری که بدلیل مشکلات اقتصادی توان تکمیل منازل خود را ندارند زیر پوشش قرار گیرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۹۲ هزارنفری آن در روستاها سکونت دارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches