×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نوای «سرود ای ایران» ارکستر فیلارمونیک انقلاب اسلامی در کویت

تهران اکونومی: ارکستر فیلارمونیک انقلاب اسلامی وابسته به شهرداری تهران با شرکت در هجدهمین جشنواره بین المللی موسیقی «سرود ای ایران» را در کویت نواخت.

به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به همت و حمایت مالی انجمن دوستی ایران و کویت و رایزن فرهنگی ایران در کویت، نخستین اجرای ارکستر فلارمونیک تهران در هجدهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی در کویت با استقبال و تحسین علاقه‌مندان به موسیقی همراه شد.

گروه ارکستر فلارمونیک انقلاب اسلامی با ۸۰ نوازنده و خواننده به رهبری نادر مشایخی، چندین برنامه را در تالار بزرگ «السالمیه» کویت اجرا کرد.

استفاده از سازهای ایرانی برای نواختن آثار موسیقی اصیل ایرانی و تجربه موفق همنشینی و تلفیق ارکستر غربی با سازهای ایرانی در این اجرا، مخاطبان عرب را به وجد آورد، به نحوی که بارها و بارها و با دست زدن‌های پیاپی و ابراز احساسات، اعضای گروه موسیقی کشورمان را مورد تشویق قرار دادند.

لازم به ذکر است، ارکستر فیلارمونیک انقلاب اسلامی به همت شهرداری تهران راه اندازی شده و از رهبران و نوازندگان چیره‌ دست شهر تهران در تیم خود بهره برده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches