×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نهضت مدرسه سازی؛ اقدامی که بیمه پارسیان را از سایرین متمایز کرد

اقتصادتهران: شرکت بیمه پارسیان توانست با ساخت ششمین مدرسه خود در در استان کهگیلویه و بویراحمد، بار دیگر و در راستای فعالیت خداپسندانه و مسئولیت اجتماعی در مناطق محروم کشور، بار دیگر پیشتازی خود را از سایر رقبای خود در صنعت بیمه به اثبات برساند.

به گزارش اقتصادتهران، این اقدام بیمه پارسیان در افتتاح ششمین مدرسه بیمه پارسیان در روستای تپرقو بر اساس ایفای مسئولیت اجتماعی این شرکت نشان از هوش بالای مدریتی بالا از یکسو و نیز اهمیت به جامعه محروم کشورمان توسط این شرکت بیمه‌ای است.

زمانی مساله مسئولیت اجتماعی به قول معروف جایگاه اصلی خود را پیدا می‌کند که منابع تخصیص یافته توسط آن‌ها برای اموری صرف شود که خشنودی جمع کثیری یا به قول معروف منفعت عمومی را در پی داشته باشد نظیر آنچه که بیمه پارسیان در روستای تپرقو استان کهگیلویه و بویر احمد و یا سایر مراکز دیگر در گذشته انجام داده است.

بیمه پارسیان از گذشته در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود، اقدام به حمایت‌های مالی و معنوی گسترده‌ در حوزه‌های مختلف اعم از ورزشی، آموزشی، درمانی و نیز اقتصادی کرده است و با همین اقدامات یک سر و گردن خود را از سایر شرکت‌ها و نیز رقبای خود در این صنعت جلو انداخته است.

شاید به جرات بتوان گفت که کسی به جز دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه توقع دیگری از آن‌ها نداشته باشد و ورود یک شرکت بیمه برای ساخت و احداث مدرسه با وجود بانک‌ها و سایر ارگان‌های اقتصادی، کمی عجیب به نظر برسد اما بیمه پارسیان ثابت کرد علاوه بر اهتمام بر رضایت مشتریان از طریق راه‌اندازی باشگاه مشتریان و نیز ایفای تعهدات خود بر پرداخت به موقع خسارت در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در حوزه ساخت و حمایت از احداث مدرسه در مناطق محروم نیز پیشگام است و از هر کوششی در این مسیر دریغ نکرده است.
parsian

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches