×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نهاده‌های زراعی مورد نیاز لرستان تامین شد

اقتصادتهران: رئیس جهاد کشاورزی لرستان گفت: در سال جاری ۲۶ هزار تن بذر مورد نیاز کشاورزان استان خریداری شده و در این راستا هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا عبدالرضا بازدار روز سه شنبه در ستاد تنظیم بازار لرستان بیان کرد: از مجموع ۲۵ قلم کالا مشمول ارز ۴۲ هزار ریالی در سطح کشور ۱۷ قلم مربوط به وزارت جهاد کشاورزی است.

وی افزود: در این راستا بر اساس دستورالعمل ابلاغی کمیته ای جهت نظارت بر محموله‌ها از زمان ورود تا مصرف در واحدهای تولیدی تشکیل شده است.

رئیس جهاد کشاورزی لرستان افزود: در حال حاضر وضعیت نهادهای استان مطلوب و قیمت ها متعادل و منطقی در شرایط کنونی است.

وی اظهار داشت: قیمت مرغ چندان مطلوب نیست و پیش بینی می شود که قیمت مرغ کاهش یابد چرا که سه میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه مرغ در شهریور ماه گذشته جوجه ریزی شده است و تولید در مهرماه بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ تن خواهد بود.

وی بر لزوم توجه وضعیت حمل و نقل تاکید کرد و گفت: در هفته های گذشته در بحث سویا و ذرت و جو مشکلی در استان وجود نداشت و مبادی ورودی به قیمت مناسب در حال توزیع بود.

بازدار تاکید کرد که مشکل توزیع و حمل و نقل به توزیع نهاده های استان آسیب می زند و این مشکل باید به زودی رفع شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches