×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نمره دهی مردم، ملاک ارزیابی عملکرد پلیس است

اقتصادتهران: جانشین فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ گفت: ملاک قبولی و موفقیت؛ نمره ای است که مردم در پایان ایام نوروزی به پلیس می دهند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ‘محمد ابراهیم سلمانی’ در جمع کارکنان اعزامی به ماموریت تامین نظم و امنیت ایام نوروز در شهر تهران اظهار کرد: حضور پلیس در جامعه می بایست نوید دهنده امنیت برای مردم باشد و تحقق این امر زمانی میسر است که اقتدار پلیس در کنار رافت و مهربانی در جامعه هویدا باشد.

وی افزود: حسن خلق، برخورد براساس آموزه های دینی همراه با رعایت حقوق شهروندی از نکات بسیار مهمی است که می تواند برای پلیس جلب مشارکت مردمی را به دنبال داشته باشد.

جانشین فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ گفت: مهم این نیست که ما بگوییم به وظیفه خود عمل کرده ایم، ملاک؛ قبولی نمره ای است که مردم در پایان این ایام به ما می دهند و امیدواریم بتوانیم امنیتی را در خور شان این مردم بزرگ برقرار کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches