×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نمایشگاه نوزدهم نفت، سازنده، با ارزش و با کیفیت بود

رئیس فراکسیون نفت، گاز و پتروشیمی مجلس گفت: فرصت دادن وزارت نفت در نوزدهمین نمایشگاه نفت به شرکتهای داخلی کار شایسته‌ای بود. با توجه به محدودیتهای تحریم و استقبال مطلوب شماری از کشورهای اروپایی و آسیایی انصافا نمایشگاه امسال فعالیتی سازنده، با ارزش و با کیفیت بود.

سید شکرخدا موسوی، رئیس فراکسیون نفت، گاز و پتروشیمی در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شانا، درباره آخرین اخبار مرتبط با فراکسیون متبوعش اعلام کرد: برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت در تهران، یکی از منحصر بفرد‌ترین نمایشگاههای نفت در سالهای اخیر بوده است.

رئیس فراکسیون نفت، گاز و پتروشیمی، با بیان این که در سالهای اخیر اغلب نمایشگاههای نفت را بازدید کرده است، افزود: یکی از علل موفقیت نمایشگاه امسال حضور شرکتهای متنوع تولیدی _ داخلی و نمایندگان شرکتهای خارجی بود.

عضو فراکسیون نفت و گاز مجلس با بیان این که در چند مورد با کار‌شناسان غرفه‌های شرکتهای خارجی و داخلی درباره موضوعات مشترک گفتگو کرده‌ است، تصریح کرد: با توجه به محدودیتهای تحریم و استقبال مطلوب برخی کشورهای اروپایی و آسیایی انصافا نمایشگاه امسال فعالیتی سازنده، با ارزش و باکیفیت بود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری گفت: غرفه‌های متنوعی در اختیار تولیدات داخلی قرار گرفت، که این کار شایسته‌ای بود که وزارت نفت آن را محقق کرد، زیرا کشور در شرایط تحریم به تولید داخل نیازمند است.

رئیس فراکسیون نفت، گاز و پتروشیمی، یکی دیگر از ویژگیهای بارز نمایشگاه امسال را حضور شرکتهایی دانست که محصولات تولیدی آنها به طور غیرمستقیم و جانبی در پروژه‌های نفتی- گازی استفاده می‌شود و افزود: شرکتهای تولید کننده ورقهای عریض که در صنایع پالایشگاهی و دیگر پروژه‌های نفتی کاربرد دارد، نیز در نمایشگاه دستاوردهای خود را معرفی کردند.

وی در آخر فضاسازی، دکوراسیون و چینش نمایشگاه را هم بهینه ارزیابی کرد و افزود: فضاسازی غرفه‌ها در نمایشگاه شایسته بود. اما باید صبر کرد و نتایج مثبت برگزاری نوزدهمین نمایشگاه نفت را در دستاوردهای آینده صنعت نفت ارزیابی کرد.

به گزارش شانا، طی برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، تعدادی از نمایندگان مجلس از کمیسیونهای تخصصی از جمله انرژی، صنایع و معادن، برنامه و بودجه و اقتصاد از این نمایشگاه دیدن کردند.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت با حضور ٣٣ کشور و ۶٠٠ شرکت خارجی و ١٢٠٠ شرکت داخلی از روز سه شنبه (١۶ اردیبهشت ماه) تا روز جمعه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches