×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نمایشگاه فروش پاییزه در قزوین برپا می شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

‘هادی نیک فطرت’ افزود: این نمایشگاه با با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت ، اتاق اصناف و شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین از ۱۸ تا ۲۷ شهریور ماه سال جاری در فضایی به وسعت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع و با حضور بیش از ۱۲۰ مشارکت کننده به مدت ۱۰ روز برگزار می شود.

وی اظهار کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه تنظیم بازار، تعدیل قیمت ها و تامین نیازهای اساسی مردم، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان در فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع، انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز می باشد.

نیک فطرت ادامه داد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می شود از لحاظ قیمت و کیفیت مورد تایید کارشناسان مجمع امور صنفی می باشد و بازرسان این سازمان برنحوه فروش غرفه داران نیز نظارت خواهند داشت.

این مسوول اضافه کرد: در این نمایشگاه کالاهایی شامل پوشاک، کیف و کفش، انوع مواد غذایی و پروتیینی، گوشت سرد و گرم و مواد شوینده عرضه خواهد شد.

نیک فطرت در پایان یادآور شد: نمایشگاه فروش پاییزه در قزوین از ۱۸ لغایت تا ۲۷ شهریور ماه سال جاری از ساعت ۱۵ الی ۲۲ در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین به مدت ۱۰ روز پذیرای بازدید شهروندان خواهد بود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches