×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
نمایشگاه “جلوه توحید ولایت” در غرب تهران برپا می شود

شهرداری منطقه ۵ همزمان با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی در دهه ولایت نمایشگاه جلوه توحید ولایت را برپا می کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اعلام این خبر گفت: با هدف ترویج فرهنگ ولایی و دینی برنامه های گسترده فرهنگی، مذهبی، ورزشی و هنری با محوریت ولایت و غدیر با همکاری نواحی هفتگانه و مدیران محلات برگزار می شود.

مسعود خسروی افزود: بدین منظور نمایشگاه عکس و خوشنویسی با محوریت توحید، حج ابراهیمی، نیایش، امامت و غدیر برپا می شود.

وی از برگزاری جشن های ولایت و امامت در مساجد سطح منطقه خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری مراسم در مساجد ویژه برنامه هایی در سرای محلات، مدارس و بوستان های سطح منطقه پیش بینی و در حال اجرااست.

به گفته معاون شهردار منطقه ۵ تجلیل از خانواده شهید و ایثارگر سادات از برنامه های قابل اهمیت منطقه است که در این ایام به صورت مستمر در حال اجرااست.

خسروی در ادامه به آذین بندی و نورپردازی سطح محلات اشاره کرد و گفت: با همکاری اداره زیباسازی سیمای بصری محلات با پیام های فرهنگی و مذهبی با محوریت ولایت و غدیر خم مزین می شود

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches