×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در قزوین برگزار می شود

مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین، از برپایی هفتمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری در قزوین خبر داد.

ˈعلی وحدتی ˈ  در گفت و گو با ایرنا افزود: برپایی نمایشگاه های تخصصی زمینه دستیابی همه گروه ها با آخرین دستاوردهای هر حوزه را فراهم می کند و تلاش می کنیم با برپایی نمایشگاههای متنوع به نیاز همه گروهها پاسخ دهیم.

وی افزود: تنوع نمایشگاهی توانسته رضایت اکثر مردم استان را در طول سال فراهم کند و در این راستا انگیزه دست اندرکاران را نیز بالا برده است.

وحدتی نصریح کرد: نمایشگاه لوازم خانگی با هدف ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز در قزوین برگزار می شود.

وی افزود: هفتمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری از اول لغایت پنجم بهمن ماه در فضایی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع با حضور بیش از ۵۰ مشارکت کننده برگزار می شود.

وحدتی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد تصریح کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و نمایندگیهای لوازم خانگی، صوتی و تصویری از استان های قزوین، تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و اصفهان تولیدات و محصولات خود را در معرض دید عموم مردم قرار خواهند داد.

این مسوول اضافه کرد: از جمله شرکت ها و نمایندگی های معتبر و مطرح مشارکت کننده در این نمایشگاه می توان به سامسونگ، توس فلز البرز، امرسان، استیل البرز، نانو پاکر، دسینی، مهیارگاز، ظفر بافت کاشان، سینور، درسا هود، پارس خزر، صنایع نساجی شهباز و نانو آویسا اشاره کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches